نشان عظمت آمریکا با کمک میگ-29 و آکا-74 روسی + عکس

© AP Photo / Mary Altafferترامپ و بایدن در انتخابات آمریکا
ترامپ و بایدن در انتخابات آمریکا  - اسپوتنیک ایران
اشتراک
ستاد انتخاباتی ترامپ تصمیم گرفت با کمک جنگنده‌ و سلاح روسی، آمریکا را «کشور کبیر» نشان بدهد.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از روزنامه «پولیتیکو»، ستاد انتخاباتی دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا در کمپین تبلیغاتی خود به مناسبت انتخابات ماه نوامبر آمریکا، از عکسی با تصویر هواپیما و اسلحه روسی استفاده کند.

کارشناسان به این روزنامه گفتند که در این عکس، تصویر جنگنده «میگ -29» روسی و در دست نظامی آمریکایی تفنگ «آکا-74» دیده می‌شود.

انتخابات ریاست جمهوری در آمریکا روز 3 ماه نوامبر برگزار خواهد شد. دونالد ترامپ، رئیس جمهور کنونی برای دور دوم در این انتخابات شرکت می‌کند و با جو بایدن، کاندیدای دمکرات‌ها رقابت خواهد کرد.

​پیشتر بایدن گفته بود که در مقایسه با روش ترامپ، راه هوشمندانه‌تری برای سخت گرفتن به ایران وجود دارد. راهی که ترامپ در پیش گرفته، به دور از هرگونه راهبرد مشخص، خاورمیانه را به ورطه جنگی دیگر سوق می‌دهد و در نتیجه آن، ایران به بمب هسته‌ای نزدیک‌تر شده است. این در حالی است که ۵ سال قبل، حتی روسیه و چین هم از رویکرد آمریکا علیه برنامه هسته‌ای ایران حمایت کردند. اما اکنون، آمریکا تنها مانده و سیاست‌های ترامپ، روسیه و چین را به ایران نزدیک‌تر کرده است. حتی وقتی تنش‌ها در اوایل سال جاری میلادی بالا گرفت، متحدان اروپایی به جای اینکه جانب واشنگتن را نگه دارند، همه طرفین را به خویشتنداری و مسئولیت‌پذیری دعوت کردند.

طی ۵ سال گذشته، فعالیت‌های منطقه‌ای ایران به مرگ ۳ آمریکایی و زخمی شدن بیش از ۱۰۰ نفر از آنها منجر شده حال آنکه تاسیسات نفتی سعودی هم هدف قرار گرفته و کشتیرانی در خلیج فارس مختل شده است.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала