عکس جنجالی بازیگر ایرانی در ونیز +ویدئو، عکس

© REUTERS / Yara NardiАктриса Кейт Бланшет на красной ковровой дорожке Венецианскго кинофестиваля
Актриса Кейт Бланшет на красной ковровой дорожке Венецианскго кинофестиваля - اسپوتنیک ایران
اشتراک
جواد عزتی با کیت بلانشت عکس یادگاری می گیرد!

به گزارش اسپوتنیک، ویدئویی در فضای مجازی دست به دست می چرخد که حکایت از واکنش جالب جواد عزتی، بازیگر ایرانی به درخواست کیت بلانشت برای عکس گرفتن در جشنواره فیلم ونیز دارد که در آن جواد عزتی در کنار خانم بازیگر قرار می گیرد و با هم عکس می گیرند.

View this post on Instagram

A post shared by دابسمش تیوب | Dubsmash_Tube (@dubsmash_tube) on

محمد لواسانی ژورنالیست سینمایی درباره ویدیوی وایرال عکس یادگاری سازندگان "خورشید"، با رئیس هیات داوران جشنواره‌ ونیز در توئیتر خود نوشت که "جایزه‌ی زرنگ برتر تعلق می‌گیره به‌مجید مجیدی که جواد عزتی رو کنار کیت بلانشت انداخت که خانم بازیگر دست نندازه گردن خودش"

View this post on Instagram

A post shared by Listen Persian (@listenpersian) on

این روزها ظاهر جدید جواد عزتی در جشنواره فیلم ونیز درمیان کاربران تبدیل به سوژه ای داغ شده است و توجه مخاطبانش را به خود جلب کرده است.
View this post on Instagram

A post shared by persian hollywood news (@persian_hollywood_news) on

گفته شده است که فیلم خورشید به کارگردانی مجید مجیدی نماینده سینمای ایران در بخش رقابتی جشنوارهِ امسال ونیز است که برای دریافت شیر طلایی، با ۱۷ فیلم دیگر رقابت می‌کند،

این فیلم، در روز شنبه برای نخستین بار در جشنواره ونیز به نمایش درآمد و تا دوشنبه، در مجموع ۱۴ بار روی پرده رفته است.

همچنی روز یکشنبه عوامل فیلم «خورشید» علاوه بر نشست خبری، روی فرش قرمز جشنواره هم حاضر شدند.

بسیاری از کاربران معتقدند که واکنش جواد عزتی به درخواست کیت بلانشت بسیار مودبانه و نرمال بوده است و غیر از این، رفتاری بی ادبانه محسوب می شد. به گفته این دسته از کاربران او در عمل انجام شده قرار گرفت و نباید به واسطه این کار در ایران مشکلی برای او ایجاد شود. بعضی از کاربران نیز با نگاهی طنزگونه معتقدند که این بغل حتی از رفتنشون به فستیوال ونیز هم سعادت بزرگتری بود. بسیاری از کاربران جواد عزتی را بازیگر بسیار خوبی می دانند که از حواشی به دور است و در بازیگری رشد کرده است.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала