زوجی پس از 48 سال زندگی مشترک با فاصله 4 دقیقه از دنیا رفتند

© AP Photo / Hans Penninkزوجی پس از 48 سال زندگی مشترک با فاصله 4 دقیقه از دنیا رفتند
زوجی پس از 48 سال زندگی مشترک با فاصله 4 دقیقه از دنیا رفتند - اسپوتنیک ایران
اشتراک
زن و شوهری آمریکایی پس از 48 سال زندگی مشترک پس از ابتلا به ویروس کرونا با فاصله 4 دقيقه از دنيا رفتند.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از People، یک زوج از ایالت کارولینای شمالی در آمریکا که 48 سال از زندگی مشترکشان گذشته بود، به ویروس کرونا مبتلا شدند و در یک روز در اثر آن از دنیا رفتند.

جانی لی پپلز 67 ساله و همسرش کیتی دارلین 65 ساله در اوایل ماه آگوست به بیماری COVID-19 مبتلا شدند. آنها 30 روز با این بیماری مبارزه کردند اما نتوانستند بیماری را شکست دهند. پزشکان وقتی فهمیدند که قادر به نجات زن و شوهر نیستند، زن و شوهر را در یک اتاق قرار داده و تختخوابهای آنها را کنار هم قرار دادند. جانی و کتی در 2 سپتامبر با فاصله 4 دقیقه از هم از دنیا رفتند، درحالی که دست به دست هم داده بودند.

شین، پسر جان باختگان گفت: " آنها 48 سال پیش با  هم ازدواج کرده اند، 50 سال است که با هم هستند و دست در دست هم راه می رفتند." وی خاطرنشان کرد که پدر و مادرش در نگاه اول عاشق همه شدند. این شهروند آمریکایی از هموطنان خود خواست تا در مکان های عمومی ماسک بزنند، دست های خود را بشویند و فاصله اجتماعی داشته باشند.

پیش از این گزارش شده بود که زوجی از ایالت نیوجرسی آمریکا در یک روز بر اثر عفونت ویروس کرونا درگذشتند. آنها 62 سال با هم زندگی کرده بودند. دو روز قبل از مرگ آنها، پسر 51 ساله آنها بر اثر همان بیماری درگذشت.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала