تاریخ رونمایی پلی استیشن5 سونی اعلام شد

© Photo / Public domain / Evan-Amosتاریخ رونمایی پلی استیشن5 سونی
تاریخ رونمایی پلی استیشن5 سونی  - اسپوتنیک ایران
اشتراک
سونی در تاریخ معرفی آن، تعدادی از بازی‌ها را به نمایش خواهد گذاشت.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از بلاگ رسمی پلی استیشن، نسل جدید سونی 16 سپتامبر معرفی خواهد شد. مراسم معرفی پلی استیشن 5 در ساعت 23.00 به وقت مسکو برگزار خواهد شد.

نمایندگان سونی اعلام کردند در تاریخ معرفی آن، تعدادی از بازی‌ها به نمایش گذاشته خواهند شد که از زمان ریلیز رسمی در دسترس همگان قرار خواهند گرفت. در بلاگ گفته شده است که در مراسم رونمایی آن، بعضی از جزئیات پلی استیشن5 آشکار خواهد شد.

Apple، Samsung  او  Sony د ماشومانو د کار څخه ګټه اخلی - اسپوتنیک ایران
استفاده شرکت های اپل، سامسونگ و سونی از کار کودکان

این رونمایی بصورت آنلاین انجام خواهد شد و 40 دقیقه طول می کشد. پخش آن از Twitch و YouTubeانجام خواهد شد. در آمریکا قبل از دیگر کشورها این کالا مورد استفاده قرار خواهد گرفت.

پلی استیشن 5 با حافظه داخلی 2 ترابایتی SSD عرضه می‌شود، که ارتقاء قابل توجهی در مقایسه با پلی استیشن 4 فعلی با حافظه 1 ترابایتی محسوب می‌شود کنسول جدید با حافظه 2 ترابایتی SSD می‌تواند موفقیت عظیمی را برای شرکت سونی به همراه داشته باشد.

شایان ذکر است که سونی پلی استیشن 3 را با قیمت 299 دلار در سال 2012 عرضه کرد و سال بعدی نیز پلی استیشن 4 با قیمت 399 دلار معرفی شد. سونی با پیروی از همین استراتژی، پلی استیشن 5 را شاید با قیمت 499 دلار عرضه کند.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала