برچسب هشدار توییتر بر پیام ترامپ

© AP Photo / Matt Rourke, File توییتر
 توییتر  - اسپوتنیک ایران
اشتراک
توییتر، نسبت به نقض مقررات شبکه‌های اجتماعی به رئیس جمهور آمریکا هشدار داد.

به گزارش اسپوتنیک، توییتر دوباره بر پست دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا برچسب هشدار زد که رأی دهندگان ایالت کارولینای شمالی را فرا خوانده بود اول از طریق پست رأی بدهند و بعد به شعبات اخذ رأی بروند.

اولین رای گیری برای قانونی کردن ماری جوانا در سراسر آمریکا - اسپوتنیک ایران
اولین رای گیری برای قانونی کردن ماری جوانا در سراسر آمریکا

ترامپ قبلا گفته بود که رأی دهندگان در آن ایالت بهتر است از شامل شدن رأی خود مطمئن شوند. کیلی مکینانی سخنگوی ریاست جمهوری آمریکا قبلا اعلام کرده بود که ریاست کشور پیشنهاد نقض قوانین را مطرح نکرده است. کارن برینسون ریاست کمیته انتخاباتی ایالت اعلامیه‌ای صادر کرد و در آن یادآور شد که دوبار رأی دادن غیرقانونی است.

شایان ذکر است که چندی پیش نیز شبکه اجتماعی توییتر بر روی دو پست دونالد ترامپ رئیس‌جمهور آمریکا، برچسب هشدار زد و اعلام کرد: «ما بر روی دو توییت از ترامپ که با منافع عمومی در تضاد بود، برچسب هشدار قرار داده‌ایم. پیام‌های او تهدیدی بر سیاست یکپارچگی مدنی و تشویق مردم به دوبار رای دادن است. پیام‌های ترامپ گمراه کننده است، زیرا در هر ایالتِ آمریکا قوانین مختلفی برای رای‌گیری وجود دارد و در برخی ممکن است دو بار رای دادن غیرقانونی باشد».

پیش‌تر نیز، ترامپ در پیامی گفته بود که شهروندان آمریکایی باید رای‌گیری پستی را انجام دهند و بعد در روز رای‌گیری به پای صندوق‌های رای بروند تا اطمینان یابند که آرای آن‌ها شمارش می‌شود.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала