ماکرون هنگام سخنرانی سرفه کرده و ماسک را از صورت خود برداشت + ویدئو

© AP Photo / Michel Eulerماکرون هنگام سخنرانی سرفه کرده و ماسک را از صورت خود برداشت + ویدئو
ماکرون  هنگام سخنرانی سرفه کرده و ماسک را از صورت خود برداشت + ویدئو  - اسپوتنیک ایران
اشتراک
امانوئل ماکرون، رئیس جمهور فرانسه با نادیده گرفتن قوانین وضع شده توسط دولت خود برای جلوگیری از شیوع ویروس کرونا ، با انتقاداتی روبرو شده است.

به گزارش اسپوتنیک، ماکرون که پیش از این در دیدار با پرنس چارلز بیشتر از 1.5 متر مقرر طبق قوانین کرونایی به وی نزدیک شده بود،  اینبار هنگام سخنرانی ماسک بهداشتی را از روی صورت خود برداشت.

رئیس دولت فرانسه هنگام سخنرانی در برابر دانشجویان لیسه هواپیمایی در شهر کلرمون فراند چندین بار سرفه کرد و سرانجام ماسک بهداشتی خود را برداشته و  آب خواست. رهبر فرانسه  سپس گفت که ماسک او را آزار می دهد و او در آن خفه می شود.

یورونیوز می نویسد برخی از کاربران شبکه های اجتماعی از رئیس جمهور فرانسه حمایت کرده و معتقد بودند که نیازی به ماسک نیست اما دیگران از اینكه وی سلامتی دیگران را به خطر انداخت ، خشمگین شدند. علاوه بر این ، ، مکرون به کف دست خود سرفه کرد و نه به آرنج طبق قوانین وضع شده توسط مقامات فرانسه  و سپس با دستهای آلوده میکروفن خود را به دستیارش  داد تا آنرا نگه دارد.

شخصی نوشت که معلمان موظف به استفاده چنین ماسک های پارچه ای مانند ماسک مکرون هستند و آنها مجبورهستند  این ماسک ها را بعضی اوقات به مدت هشت ساعت در روز  بر صورت داشته باشند اما در شخص رئیس جمهور حتی 5 دقیقه نتوانست این را تحمل کند.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала