کرملین: هیچگونه تماسی بین پوتین و ترامپ برنامه ریزی نشده است

© Sputnik / Vladimir Sergeev /  مراجعه به بانک تصاویر Шпиль Сенатской башни Кремля и штандарт президента РФ на Сенатском дворце
Шпиль Сенатской башни Кремля и штандарт президента РФ на Сенатском дворце - اسپوتنیک ایران
اشتراک
هیچگونه تماسی بین ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه و همتای آمریکایی وی دونالد ترامپ تا پایان انتخابات ریاست جمهوری آمریکا برنامه ریزی نشده است.

به گزارش اسپوتنیک، این مطلب روز چهارشنبه ، 9 سپتامبر ، توسط دیمیتری پسکوف، سخنگوی رهبر روسیه اعلام شده است

پسکوف  گفت: "فعلاً  هیچ گفتگویی برنامه ریزی نشده است. فعلاً هیچ دلیلی برای چنین گفتگویی وجود ندارد. اما شما می دانید که آنها اغلب با هم گفتگو می کنند. "

سخنگوی کرملین  خاطرنشان ساخت چنین تماس هایی به ابتکار هر دو رهبر به طور ادواری و گاه و بیگاه انجام می شود و همچنین "آنها در صورت لزوم به راحتی به هم تلفن می زنند."

روسیه: استقرار موشک‌های میان‌برد آمریکا در جهان منجر به رقابت تسلیحاتی می شود - اسپوتنیک ایران
روسیه: استقرار موشک‌های میان‌برد آمریکا در جهان منجر به رقابت تسلیحاتی می شود

رسانه ها 16 اوت گزارش دادند كه ترامپ به دستیاران خود گفته است كه می خواهد قبل از انتخابات ریاست جمهوری با پوتین ملاقات كند. اشاره شد که کاخ سفید در حال بررسی امکان برگزاری دیدار دو رهبر در ماه سپتامبر در نیویورک است.

آخرین گفتگوی روسای جمهور روسیه و ایالات متحده در 23 ژوئیه انجام شد. در ان زمان دفتر مطبوعاتی کرملین اطلاع داده بود ، پوتین و ترامپ بر اهمیت رایزنی های دو طرف  در مورد کنترل تسلیحات ، از جمله موضوع پیمان کاهش و محدود سازی  تسلیحات تهاجمی استراتژیک را تأکید کرده و همچنین اوضاع پیرامون برنامه هسته ای ایران را مورد بحث قرار دادند. علاوه بر این ، آنها در حین این گفتگوبه اهمیت زیاد پیشنهاد روسیه در خصوص برگزاری اجلاس سران کشورهای عضو دائم شورای امنیت سازمان ملل اشاره کردند.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала