نظر بنياد سرمايه گذاری مستقيم در روسيه درباره تعليق آزمايشات واکسن AstraZeneca از آکسفورد

© Sputnik / Mikhail Klimentyev /  مراجعه به بانک تصاویر نظر بنياد سرمايه گذاري مستقيم در روسيه درباره تعليق آزمايشات واکسن آستارزنکا از آکسفورد
نظر بنياد سرمايه گذاري مستقيم در روسيه درباره تعليق آزمايشات واکسن آستارزنکا از آکسفورد - اسپوتنیک ایران
اشتراک
بنياد سرمايه گذاري مستقيم در روسيه به عنوان سرمايه گذار در توليد واکسن ضد کرونا اسپوتنيک وي در روسيه، در باره علت تعليق ازمايشات واکسن آکسفورد اظهار نظر نمی کند.

به گزارش اسپوتنیک، بنياد سرمايه گذاري مستقيم در روسيه در مورد تعلیق آزمایشات بالینی واکسن ضد ویروس کرونا توسط شرکت AstraZeneca گفت، به عنوان سرمایه گذار در تولید واکسن روسی Sputnik V ، در مورد تعلیق آزمایشات بالینی واکسن توسط AstraZeneca اظهار نظری نداريم.

 تعليق روند آزمایش واکسن ضد کرونای آکسفورد  - اسپوتنیک ایران
تعليق روند آزمایش واکسن ضد کرونای آکسفورد

ما توجه خود را به اين موضوع جلب می کنیم که در آن رئیس اين بنياد کيريل ديميتروف در مقایسه با چنین فناوری های تولید واکسن جدید و کشف نشده ای مانند وکتورهای آدنو ویروس در میمون ها، مسئله دانش بسیار بیشتری از پلتفرم ناقلین آدنو ویروسی انسان را مطرح کرده است. ایمنی ناقلین آدنو ویروسی انسانی مورد استفاده در واکسن Sputnik V برای بیش از ده ها دهه در بیش از 250 مطالعه بالینی ثابت شده است و آنها مناسب ترین بستر برای تحویل مواد ژنتیکی واکسن ها هستند ، زیرا انسان بیش از 100 هزار سال با آدنو ویروس های انسانی همزیستی داشته است.

 بر خلاف بردارهای آدنو ویروسی انسانی مورد مطالعه ، هیچ مطالعه طولانی مدت در مورد فن آوری های جدید برای ناقلین آدنو ویروس میمون و mRNA وجود ندارد.

در حال حاضر، سخنگوی شرکت استارازنکا اعلام نمود که، آزمایشات بالینی واکسن ویروس کرونا با نام AstraZeneca به دلیل اثر بد بر یکی از شرکت کنندگان در انگلیس به حالت تعلیق درآمده است.

ماهیت دقیق مشکل پيش امده برای داوطلب انگليسي مشخص نشده است، با این حال، منابع می گویند که شرکت کننده در آزمایش بهبود می یابد. اينکه چه مدت تعلیق آزمایشات بالینی ادامه دارد هنوز مشخص نیست.

آزمایشات بالینی واکسن کرونا ویروس با نام Moderna و Pfizer نیز در ایالات متحده در حال انجام است.

روسيه نيز واکسن اسپوتنيک وي را به مرحله توليد رسانده است.

 

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала