صحبت‌های جنجالی بانوی بازیگر ایرانی در مورد نقش گرفتن بعضی از بازیگران +ویدئو

CC BY 4.0 / Tasnim News Agency / مطرح شدن درخواست بازگشایی سینماها در ایران
مطرح شدن درخواست بازگشایی سینماها در ایران  - اسپوتنیک ایران
اشتراک
مرجانه گلچین در مورد روش های نامعقول گرفتن نقش توسط بازیگران در مهمانی‌های شبانه افشاگری کرد!

به گزارش اسپوتنیک، مرجانه گلچین، بانوی بازیگر ایرانی در یک گفتگو عنوان کرده است که "متاسفانه در ایران حرف زدن درباره بازیگری مثل تف سر بالا است، اما باور کنید سیستم سالمی در بازیگری نداریم، یعنی چه که یک بازیگر برای داشتن نقش صرفا باید به مهمانی شبانه برود، اگر آنجا بود نقش به وی می‌رسد و اگر نه باید سالها خانه نشین شود."

مرجانه گلچین پیرامون کم کاری خود در عرصه سینما گفته است که متاسفانه دیگر جایی برای ما در سینما نیست، چند بازیگر محدود همه فیلم‌ها را بازی می کنند، آن زمان که من سینما کار می کردم هیچکدام از این دوستان هنوز وارد بازیگری هم نشده بودند، حال امثال من در سینما جایی ندارند و اینها هر روز کار می‌کنند.

View this post on Instagram

A post shared by آخرین خبر (@akharinkhabar) on

مرجانه گلچین در مورد بازیگران با سابقه گفته است که بازیگران پیشکسوت ما همه یا در گذشته اند و یا در خانه و در بستر بیماری هستند، شما اگر به یک تابلو نقاشی پاییزی هم نگاه کنید به عینه می‌بینید که هزار نوع رنگ زرد و قرمز وجود دارد، مگر می شود در تعداد زیادی فیلم فقط یک عده محدود فیلم بازی کنند. 
وی با اشاره به عدم احترام به بازیگران پیشکسوت اظهار کرد: باور کنید هیچ احترامی برای بازیگران پیشکسوت قائل نمی شوند، در کوچکترین مورد با یک سرویس چندین بازیگر خوب را سوار می کنند و در شرایطی سخت به فیلمبرداری می رسانند، حال باید دید بازیگران پرمدعای امروزی هم حاضرند با چند نفر در یک سرویس قرار بگیرند؟

View this post on Instagram

قبول دارید؟

A post shared by رنگینک زندگیتو رو تغییر بده (@ranginkaman.2) on

وی افزود که ما از نسلی هستیم که ناز کردن بلد نیستیم، نسلی نیستیم که غذای سر فیلمبرداری اش حتما باید از فلان رستوران درجه یک برسد، ما عادت کردیم که بازیگری عشق می خواهد و به هیچ عنوان کار سهل و آسانی نیست، اما متاسفانه این نگاه به هیچ وجه در سینمای تجملاتی امروز دیده نمی شود.
بسیاری از کاربران معتقدند که در هر شغلی فساد وجود دارد و فقط در بازیگری نیست. عده ای دیگر از کاربران عنوان کردند که با توجه به افشاگری مرجانه گلچین، پس صحبت های مرحوم سلحشور در مورد خانه سینما درست بوده است.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала