کوهن: ترامپ برای پیروزی حاضر است جنگ راه بیاندازد

© Sputnik / Alexey Filippov انتخابات ریاست جمهوری آمریکا
 انتخابات ریاست جمهوری آمریکا  - اسپوتنیک ایران
اشتراک
در سال 2020 میلادی، انتقال قدرت در ایالات متحده احتمالا صلح‌آمیز نخواهد بود.

به گزارش اسپوتنیک، مایکل کوهن، وکیل سابق دونالد ترامپ در مصاحبه با «ان.بی.سی نیوز» گفت که دونالد ترامپ «هر کاری انجام خواهد و به هر چیزی متوسل خواهد شد»  تا دوباره در انتخابات ریاست جمهوری پیروز شود، حتی تا حد راه‌اندازی یک جنگ.

وکیل سابق رئیس جمهور آمریکا اعتراف کرد بیش از هر چیز نگران آن است که در سال 2020 میلادی، انتقال قدرت در ایالات متحده احتمالا صلح‌آمیز نباشد.

تازه‌ترین افشاگری بولتون درباره رئیس جمهور آمریکا - اسپوتنیک ایران
تازه‌ترین افشاگری بولتون علیه دونالد ترامپ

او در ادامه گفت:« دونالد ترامپ هر کاری و هر چیزی که در دسترسش باشد انجام خواهد داد تا پیروز شود. و من معتقدم این شامل دخل و تصرف در برگه‌های رای هم می‌شود. من معتقدم او حتی تا این حد ممکن است پیش برود که جنگی را شروع کند تا نگذارد از ریاست جمهوری کنار گذاشته شود».

کوهن که سالها به عنوان وکیل شخصی برای ترامپ کار کرده سال گذشته میلادی مجازات حبس سه ساله خود را از بابت جرایم مالی و دروغگویی به کنگره آغاز کرد. او در ماه ژوئیه بعد از نگرانی از ریسک ابتلا به کروناویروس در شرایط ناایمن زندان به حبس خانگی منتقل شد.

کوهن اخیرا کتابی از خاطراتش در زمان کار کردن برای ترامپ نوشته با عنوان «بی وفا، یک کتاب خاطرات». این کتاب بزودی به بازار عرضه می‌شود.

کاخ سفید در بیانیه‌ای کتاب کوهن را یک داستان پردازی طرفداران خواند و گفت که کوهن انتظار دارد مردم حالا حرفهای او را باور کنند تا او بتواند از فروش کتابش درآمدی کسب کند.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала