چگونه بدون آسیب رساندن به بدن، وزن کم کنیم

© Fotolia / Lsantilliچگونه بدون آسیب رساندن به بدن، وزن کم کنیم
چگونه بدون آسیب رساندن به بدن، وزن کم کنیم - اسپوتنیک ایران
اشتراک
رژیمی به نام روزه وجود دارد که در آن شما فقط می توانید در یک زمان خاص غذا بخورید و در زمان دیگر تنها می توانید آب بخورید.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از الكساندر هالامانف  متخصص تغذیه در روسیه ،ماهیت روزه داری متناوب این است که شما فقط در زمان های خاص غذا می خورید. روز خود را باید به دو بازه زمانی تقسیم کرد. شما می توانید همه چیز را در یک زمان خاص بخورید، زمان دیگر فقط آب می نوشید.

محققان توانستند ژنی که باعث لاغری می شود را پیدا کنند - اسپوتنیک ایران
محققان توانستند ژنی که مانع از لاغری می شود را پیدا کنند

وی گفت: "رژیم روزه داری متناوب به شکل 8 ساعت شامل غذا و بعلاوه 16 ساعت است که در طی آن از غذا پرهیز می کنیم. در بعضی روزها: 4 ساعت غذا بعلاوه 20 ساعت بدون غذا. در 4 ساعت فرد وقت دارد فقط دو وعده غذای کامل بخورد ، یا باید هر ساعت کمی میان وعده بخورید ". نسخه هفتگی روزه داری متناوب محبوب است: به مدت 5 روز طبق برنامه معمول خود غذا می خورید و به مدت دو روز رژیم خود را به شدت کاهش می دهید ، حداکثر 500 کالری در روز.

با این حال ، شما هنوز هم باید کل کالری غذای خود را محاسبه کنید. روزه داری متناوب به این معنی نیست که می توانید همبرگر و کیک بخورید.

روزه داری متناوب تأثیر خوبی بر روی سیستم هورمون ها دارد: انسولین کمتری ترشح می شود و این امر بدن را مجبور می کند رسوبات چربی را به انرژی تبدیل کند. قند خون را کاهش می دهد، میزان کلسترول بد خون را کاهش می دهد.

ورزش و رژیم

اگر فردی به ورزش بپردازد و روزه داری متناوب داشته باشد، بدن مواد مغذی را بهتر جذب می کند.

این متخصص ادامه می دهد: " از تغذیه ورزشی استفاده کنید. در غیر این صورت ، به راحتی انرژی نخواهید داشت، سرگیجه و خواب آلودگی شدید ظاهر می شود".

نباید نوشیدن آب را کنار بگذارید - آب خالص را به همان اندازه که می خواهید بنوشید. امتناع از مایعات باعث سردرد، موجب از دست دادن تمرکز می شود.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала