هندوانه فروشی بلاگر ایرانی در ترکیه با لامبورگینی +ویدئو، عکس

© Photo / Winning Automotive Photographyشناسایی باند خلافکار اسپانیایی که تویوتای قدیمی را به جای لامبورگینی می فروخت
شناسایی باند خلافکار اسپانیایی که تویوتای قدیمی را به جای لامبورگینی می فروخت - اسپوتنیک ایران
اشتراک
فروش هندوانه در کنار خیابان در ترکیه توسط جوان ایرانی از شاخ‌های اینستاگرام با بازتاب‌های فراوان رسانه‌ای شد.

به گزارش اسپوتنیک، ویدئویی از یکی از شاخ‌های اینستاگرامی به نام میلاد حاتمی در فضای مجازی منتشر شده است که با لامبورگینی‌اش در منطقه بی اوغلو استانبول ترکیه در حال هندوانه فروشی است. این اتفاق حتی در رسانه‌های ترکیه نیز مطرح شد و بسیاری از کاربران ایرانی در صفحات اجتماعی به آن واکنش‌ نشان دادند.

میلاد حاتمی صاحب چند سایت شرط بندی می‌باشد و هم اکنون از شاخ‌های اینستاگرام به شمار می‌آید. کارهای عجیب او برای جذب فالوور همیشه از پربازدیدترین‌های فضای مجازی بوده و این بار نیز با هندوانه فروشی در ترکیه حاشیه‌ای دیگر درست کرده است.

View this post on Instagram

A post shared by صرفا جهت اطلاع (@serfanonline) on

بسیاری از کاربران ایرانی به تندی از این اتفاق انتقاد کردند و معتقدند که برخی از ایرانی‌ها همچون میلاد حاتمی مایه شرمساری هستند و آبروی دیگر ایرانیان را در دنیا می‌برند. بسیاری نیز این رفتارها را تنها برای جذب فالوور بیشتر و بالا بردن آمار بازدیدهایشان در اینستاگرام و یوتیوب می‌دانند.
کاربرانی نیز از اینکه این خبر سوژه رسانه‌های ترکیه شده است اظهار تاسف می‌کنند و عنوان می‌کنند بعد از سحر تبر، باید یکی یکی شاخ‌های اینستاگرامی ایرانی را به خاطر دلقک‌بازی‌هایشان در تلویزیون ترکیه ببینیم. این کاربران تنها راه مقابله با این افراد را دنبال نکردن و عدم توجه به آنها می‌دانند.

View this post on Instagram

A post shared by izmir ba ehsan (@izmirbaehsan) on

جمعی از کاربران معتقدند دولت ترکیه و یا هر کشور دیگری که چنین مهاجرانی دارد باید با آنان برخورد کند که موجب بی‌انضباطی نشوند. اما در پاسخ به این کاربران، کاربرانی پول را حلال بسیاری از مشکلات و حتی در مواردی دلیلی برای چنین رفتارهای هنجارشکن می‌دانند.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала