روسیه در مسابقه تسلیحاتی ذینفع نیست

© Sputnik / Natalia Seliverstova /  مراجعه به بانک تصاویر وزارت دفاع روسیه
وزارت دفاع روسیه  - اسپوتنیک ایران
اشتراک
شویگو: فدراسیون روسیه مجبور است به عملیات ناتو جواب بدهد.

به گزارش اسپوتنیک، سرگی شویگو، وزیر دفاع روسیه اظهار داشت که فدراسیون روسیه در مسابقه تسلیحاتی ذینفع نیست اما مجبور است امکانات نظامی خود را در پاسخ به عملیات غیردوستانه ناتو به‌روزرسانی کند.

شویگو در ادامه گفت:«برای تأمین امنیت و دفاع از منافع ملی، نیروهای مسلح ما مجبور خواهد بود نسبت به عملیات غیر دوستانه ناتو واکنش نشان بدهد و به توسعه و تکامل امکانات نظامی خود دست بزند. تمام اقدامات روسیه در جهت تقویت دفاعی سمتگیری شده است.

وزیر دفاع انگلیس: تمایلی به فروش تسلیحات به ایران نداریم - اسپوتنیک ایران
وزیر دفاع انگلیس: تمایلی به همکاری تسلیحاتی با ایران نداریم

ما در شروع مسابقه تسلیحاتی ذینفع نیستیم و با هدف کاهش تشنج قصد داریم حداکثر شفافیت را در مسائل مربوط به فعالیت نظامی نشان بدهیم. وزارت دافع بطور منظم جامعه جهانی را از جنبه های اصلی  ساختار دفاعی فدراسیون روسیه و رزمایش های بزرگ و بازرسی ناگهانی آمادگی رزمی نیروهای روسیه مطلع می سازد.

مطالب مربوطه در سایت وزارت دفاع منتشر می شوند. کنفرانس های مطبوعاتی کوتاه مدت برای وابستگان نظامی و رسانه ها برگزار می شود. وزارت دفاع بطور منظم از کشورهای عضو ناتو برای شرکت در کنفرانس ها و سمینارها از جمله کنفرانس مسکو در امور امنیت بین‌المللی و همایش بین‌المللی نظامی – فنی «آرمیا» و مسابقات بین المللی ارتشی دعوت می کند».

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала