توضیحات بانوی بازیگر ایرانی درباره عکس جنجالی او با خواننده مشهور در اتومبیل +ویدئو، عکس

© Photo / Raneko خودرو تسلا
خودرو تسلا - اسپوتنیک ایران
اشتراک
ریحانه پارسا در مورد عکس مشترک او با روزبه بمانی توضیحاتی را ارائه داده است!

به گزارش اسپوتنیک، پس از جدایی ریحانه پارسا از مهدی کوشکی، تصویری از این بازیگر با روزبه بمانی خواننده ایرانی منتشر شده است و قضاوت هایی درباره آنها توسط کاربران انجام شده است.

View this post on Instagram

A post shared by Clip_janjal2 (@clip_janjal2) on

عده‌ای از کاربران تصور کردند که ریحانه پارسا وارد رابطه جدیدی شده است اما با توضیحات این بازیگر این شایعات پایان پذیرفت. ریحانه پارسا با انتشار پستی در اینستاگرام در مورد حواشی پیش آمده مربوط به حضور روزبه بمانی در خودروی خود واکنش نشان داد.

View this post on Instagram

A post shared by parsiwod (@parsiwod) on

او گفت که "میخواستم از طریق این متن جوابی بدهم به حواشی به وجود آمده برای من و آقای روزبه بمانی در مسیر بازگشت از یک قرار کاری مشترک با حضور مدیر برنامه‌هاشون که فرد بی وجدانی با قصد اخاذی فیلم بسیار کودکانه‌ای در مسیر از ما گرفته و طلب مبلغی برای انتشار ندادن این فیلم کرد که مورد بعضی قضاوت های بسیار ناجوانمردانه ای در فضای مجازی قرار گرفت. لازمه بگم که از طریق قانونی در پی برخورد قضایی با این فرد هستیم. از دوستان همراه در فضای مجازی خواهش می‌کنم با معنا دادن به یک تصویر بسیار ساده و قضاوت آدمها با آبروی آنها بازی نکنند."

کاربران بسیاری نسبت به تصویر پخش شده و توضیحات ریحانه پارسا واکنش نشان دادند. به گفته بسیاری از کاربران قضاوت گناه بسیار بزرگی است و براحتی نباید فقط با یک عکسی که سندیت آن مشخص نیست، راجع به انسان ها قضاوت کرد. در مقابل عده ای دیگر از کاربران عنون کردند که ریحانه پارسا با حواشی عجین است و کارهای او در بسیاری از موارد حساسیت برانگیز است. گروهی از کاربران نیز معتقدند که ریحانه پارسا بازیگر مطرح و با سوادی نیست و نباید به او و حواشی او بها داد.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала