یک نماینده مجلس ایران کره جنوبی را تهدید به تحریم کرد

© Photo / IRNAیک نماینده مجلس ایران کره جنوبی را تهدید به تحریم کرد
یک نماینده مجلس ایران کره جنوبی را تهدید به تحریم کرد - اسپوتنیک ایران
اشتراک
عضو هیئت رئیسه کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس ایران اقدام کره‌جنوبی در بلوکه کردن اموال کشورش را دنباله‌روی از سیاست‌های آمریکا دانست.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از خبرگزاری میزان، ابراهیم رضایی، عضو هیئت رئیسه کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس ایران اقدام دولت کره‌جنوبی در بلوکه کردن اموال ایران را "دنباله‌روی این کشور از سیاست‌های رژیم آمریکا" دانست.

شکایت رسمی ایران از کره جنوبی - اسپوتنیک ایران
شکایت رسمی ایران از کره جنوبی

رضایی تصریح کرد: اقدام کره جنوبی و کشورهای شبیه این، یک اقدام ضد ایرانی است و ما آن را یک اقدام علیه نظام جمهوری اسلامی ایران قلمداد می‌کنیم که به هیچ وجه پذیرفتنی نیست. ما این روزها را فراموش نمی‌کنیم، کما اینکه در گذشته نیز این رفتار را با ما داشتند و به محض اینکه آمریکایی‌ها به ما فشار می‌آوردند و ما را تحریم می‌کردند آن‌ها نیز عقب نشینی می‌کردند.

عضو هیئت رئیسه کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس ایران اظهار داشت: ما با استفاده از قدرت نرمی که داریم توان مقابله با کره ای‌ها را خواهیم داشت و اگر بنا باشد کره به این سیاست‌های خود ادامه دهد در وهله اول محصولات کره را در داخل کشور تحریم می‌کنیم و سپس از نفوذمان در جهان اسلام هم استفاده خواهیم کرد و محصولات این کشور را تحریم می‌کنیم.

وی با بیان اینکه از ملت خود و ملت‌های همسو با ما می‌خواهیم تا اقدام متقابل علیه کره انجام دهند خاطر نشان ساخت: حتما هزینه این اقدام متقابل بسیار بسیار بیشتر از پولی است که در بانک‌های کره جنوبی از ما بلوکه شده است لذا برای کره جنوبی مقرون به صرفه نیست که تحریم آمریکایی‌ها را علیه جمهوری اسلامی ایران همراهی کند.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала