آشکار شدن هدف پرواز بمب افکن‌های بی-۵۲ آمریکا بر فراز آسمان اوکراین

CC0 / U.S. Air Force/Master Sgt. Lance Cheung / آشکار شدن هدف پرواز بمب افکن‌های بی-۵۲ آمریکا بر فراز آسمان اوکراین
آشکار شدن هدف پرواز بمب افکن‌های بی-۵۲ آمریکا بر فراز آسمان اوکراین - اسپوتنیک ایران
اشتراک
هدف از پرواز بمب افکن‌های بوئینگ بی-۵۲ استراتوفورترس آمریکا بر فراز آسمان اوکراین بررسی واکنش سیستم‌های دفاع هوایی روسیه بوده است.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از "The Drive"، بمب افکن‌های بوئینگ بی-۵۲ استراتوفورترس، هنگام پرواز از اوکراین به سمت کریمه، با سیستم‌های شناسایی و نظارت هوایی غرب همراه بودند تا واکنش سیستم‌های دفاع هوایی روسیه را به پرواز هواپیمایی استراتژیک آمریکا بررسی کنند.

مانور مشترک اوکراین و آمریکا در دریای سیاه آغاز شد - اسپوتنیک ایران
مانور مشترک اوکراین و آمریکا در دریای سیاه آغاز شد

این نشریه آمریکایی مدعی شد که به عنوان مثال، هواپیماهای آرسی-۱۳۵ V/W و Airseeker که به طور ویژه مخصوص شناسایی الکترونیکی هستند، می‌توانند اطلاعاتی را در مورد نحوه واکنش سیستم‌های دفاع هوایی روسیه و سایر واحدهای فرماندهی و کنترل در برابر بمب افکن‌ها جمع آوری کنند.

بنا به ادعای این نشریه، این پروازها به منظور تعیین پارامترهای تابش الکترومغناطیسی رادارهای مختلف مانند سیستم پدافند هوایی اس-۴۰۰، که سیستم های دفاع هوایی روسیه در کریمه را تشکیل می‌دهند، و همچنین برای آشکار کردن شکل گیری نبرد چنین مجموعه‌هایی انجام شده است.

بر اساس تصاویر منتشر شده توسط وزارت دفاع اوکراین، جنگنده‌های میگ-۲۹ و سوخو-۲۷ اوکراینی در این پرواز بمب افکن بی-۵۲ استراتوفورترس را همراهی می‌کردند.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала