کارشناس سم شناسی به مسمومیت ناوالنی اعتقاد ندارد، زیرا اندام های بدن وی سالم هستند

© Sputnik / Alexey Kudenko /  مراجعه به بانک تصاویر کارشناس سم شناسی به مسمومیت ناوالنی اعتقاد ندارد، زیرا اندام های بدن وی سالم هستند
کارشناس سم شناسی به مسمومیت ناوالنی اعتقاد ندارد، زیرا اندام های بدن وی سالم هستند - اسپوتنیک ایران
اشتراک
الکساندر صبایف، رئیس ارشد سم شناسی منطقه اومسک و منطقه فدرال سیبری گفت: کلیه ها، ریه ها و کبد الکسی ناوالنی آسیب ندیده است، این به این معنی است که هیچ ماده سمی در بدن او وجود نداشته است.

به گزارش اسپوتنیک، الکساندر صبایف، رئیس ارشد سم شناسی منطقه اومسک و منطقه فدرال سیبری گفت: کلیه ها، ریه ها و کبد الکسی ناوالنی آسیب ندیده است، این به این معنی است که هیچ ماده سمی در بدن او وجود نداشته است.

رهبر بلاروس: بیانیه مرکل درباره مسمومیت ناوالنی دروغ و جعلی است - اسپوتنیک ایران
رهبر بلاروس: بیانیه مرکل درباره مسمومیت ناوالنی دروغ و جعلی است

وی افزود: "می توانم بگویم که هر ماده سمی، این را هر سم شناسی به شما می گوید، از طریق اندامهای طبیعی سم زدایی ما عبور می کند و در آنجا اثر می گذارد، این اندام ها کبد، ریه ها و کلیه های فرد است، در این مورد و در کل مدت اقامتش، نه کلیه ها، نه ریه ها و نه کبد آسیبی ندیده بودند."

حدود دو هفته قبل ناوالنی که در حال پرواز به مسکو از سیبری بود در هواپیما حالش بد شد و در اومسک پزشکان توانستند جان او را نجات بدهند. اکنون او برای درمان در آلمان به سر می برد.

پیشتر دولت آلمان اعلام کرد طبق نتایج یک بررسی سم شناسی در آزمایشگاه ارتش این کشور، الکسی ناوالنی بنیانگذار بنیاد مبارزه با فساد اداری در روسیه با یک ماده فلج کننده اعصاب از گروه «نوویچوک» مسموم شده است.

به دنبال آن سخنگوی کاخ کرملین اعلام داشت که روسیه برای روشن شدن وضعیت الکسی ناوالنی آماده تعامل همه جانبه با آلمان است، اما برلین تاکنون به درخواست رسمی مسکو که پیش از این ارسال شده است، پاسخی نداده است.

 

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала