عکس‌های قدیمی رهبران جهان قبل از شهرت +ویدئو، عکس

© Photo / Public domain حراج نقشه سری کندی در آمریکا
حراج نقشه سری کندی در آمریکا - اسپوتنیک ایران
اشتراک
تصاویری از کودکی، نوجوانی و جوانی افراد تاثیرگذار در جهان!

به گزارش اسپوتنیک، اگر بخواهیم شخصیت‌های شناخته شده که هر یک به گونه‌ای در جهان تاثیرگذار بوده‌اند را صرف‌نظر از شهرت و قدرت ببینیم، می‌توان گفت آنها افراد معمولی بودند که دوره‌های زندگی خود را بدون آنکه از آینده‌شان باخبر باشند گذرانده‌اند. تصاویری از کودکی، نوجوانی و جوانی این افراد در ویدئویی کوتاه جمع‌آوری شده است که مورد توجه کاربران فضای مجازی قرار گرفته است.

View this post on Instagram

A post shared by کپی از این پیج آزاد است (@paradigm.shift.37) on

این افراد از جمله جان اف. کندی در ۱۰ سالگی، باراک اوباما در سال ۱۹۹۲ زمانی که در دانشگاه هاوارد تحصیل می‌کرد، بیل کلینتون در کودکی حدود ۱۹۵۰، تئودور روزولت سال ۱۸۷۰، کودکی آدولف هیتلر ۱۸۸۹-۱۸۹۰، مارگارت تاچر در ۱۳ سالگی، فیدل کاسترو در نیویورک، ۱۹۵۵، صدام حسین ۱۹۵۶، ماهاتما گاندی در ۲۱ ساگی، دونالد ترامپ در سالنامه آکادمی نظامی نیویورک ۱۹۶۴، ملکه الیزابت دوم سال ۱۹۴۵، جرج دابلیو بوش در حال بازی در حیاط خانه سال ۱۹۵۳، ژوزف استالین سال ۱۹۰۲، هیلاری کلینتون سال ۱۹۵۸، عکس کلاسی از ولادیمیر پوتین ۱۹۶۴-۱۹۶۵ هستند.

کاربران از دیدگاه‌های متفاوت نظرات خود را عنوان می‌کنند. برخی معتقدند اين افراد از دوران كودكی برای رسيدن به مناصب آینده انتخاب و برای حضورشان در جایگاه موردنظر آماده می‌شوند. این کاربران به روسای جمهور امريكا در ۳۰ سال گذشته اشاره می‌کنند و بر این باورند همه‌ی آنها رگ و ريشه‌شان به خاندان سلطنتی انگليس وصل می‌شود و کاربرانی در پاسخ به این دسته از کاربران عنوان می‌کنند این اتفاق در بیشتر کشورها از جمله ایران به چشم می‌خورد و از این افراد می‌توان به آقازاده‌ها اشاره کرد. غالب کاربران کودکی همه‌ی این افراد را معصومانه می‌دانند و معتقدند شرایط  باعث تغییر سرنوشت انسان‌ها می‌شود که یکی از مهم‌ترین آنها طرد شدن است.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала