کلاهبردار ۳۰۰ میلیاردی در خمینی‌‌ شهر دستگیر شد

© AFP 2023 / Behrouz Mehriکلاهبردار ۳۰۰ میلیاردی در خمینی‌‌ شهر دستگیر شد
کلاهبردار ۳۰۰ میلیاردی در خمینی‌‌ شهر دستگیر شد - اسپوتنیک ایران
اشتراک
فرمانده انتظامی استان اصفهان تصریح کرد: افراد کلاهبردار و شیاد در بسیاری مواقع ظاهری شیک و فریبنده دارند و حتی چندین سال اعتماد دیگران را جلب می‌کنند و پس از کسب اعتماد اقدام به کلاهبرداری می‌کنند که توصیه می‌شود فریب اینگونه افراد را نخورید.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار محمدرضا میرحیدری فرمانده انتظامی استان اصفهان اظهار داشت: پس از شکایت یکی از شهروندان شهرستان خمینی ‌شهر مبنی بر اینکه فردی به صورت عمده از او کاشی و سرامیک خریده و متواری شده بررسی موضوع در دستور کار مأموران پلیس آگاهی این فرماندهی قرار گرفت.

علایم ویروس کرونا در جوانان + ویدئو  و جدول  - اسپوتنیک ایران
فرصت طلبی و سرقت از مردم به بهانه تست کرونا و کمک برای جلوگیری از ابتلا به کروناویروس +عکس

فرمانده انتظامی استان اصفهان افزود: پس از انجام یکسری اقدامات تخصصی مشخص شد این فرد کلاهبردار در یکی از شهرستان‌های استان اصفهان مخفی شده است که هماهنگی‌های لازم برای دستگیری وی انجام شد.

وی با اشاره به اینکه یک گروه مجرب از مأموران پلیس آگاهی شهرستان خمینی‌شهر پس از کسب نیابت قضائی به محل مورد نظر اعزام و این فرد کلاهبردار را دستگیر کردند اظهار داشت: متهم پس از به دست آوردن اعتماد چندین ساله شاکی، او را فریب و به صورت عمده از او کاشی و سرامیک خریداری و متواری شده بود.

میرحیدری بیان داشت: فرد دستگیر شده به ۳۰۰ میلیارد ریال کلاهبرداری با ترفند خرید عمده کاشی و سرامیک از شاکی اعتراف کرد که پس از تشکیل پرونده به مراجع قضائی تحویل داده شد.

فرمانده انتظامی استان اصفهان تصریح کرد: افراد کلاهبردار و شیاد در بسیاری مواقع ظاهری شیک و فریبنده دارند و حتی چندین سال اعتماد دیگران را جلب می‌کنند و پس از کسب اعتماد اقدام به کلاهبرداری می‌کنند که توصیه می‌شود فریب اینگونه افراد را نخورید، حتماً چک افراد ناشناس را از بانک مربوطه استعلام کنید، از فروش عمده اجناس خود به صورت چکی خودداری کنید و هر گونه موضوع و موارد مشکوک را در اسرع وقت از طریق تماس با سامانه ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهید تا اقدامات لازم انجام شود.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала