دستور ویژه روحانی به وزیر بهداشت ایران برای خرید واکسن کرونا

© AFP 2023 / HO/Iranian Presidencyدستور ویژه روحانی به وزیر بهداشت ایران برای خرید واکسن کرونا
دستور ویژه روحانی به وزیر بهداشت ایران برای خرید واکسن کرونا - اسپوتنیک ایران
اشتراک
رئیس‌جمهور ایران به وزیر بهداشت این کشور دستور داد تا هر چه سریع‌تر اقدامات لازم برای خرید واکسن کرونا انجام شود.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از تسنیم، حسن روحانی، رئیس‌جمهور ایران در گفتگو با سعید نمکی، وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی این کشور دستور داد هر چه سریع‌تر اقدامات لازم برای خرید واکسن کرونا و انجام مراحل آزمایشی و تشخیصی معمول انجام شود.

 سه واکسن کرونای دیگر آماده ثبت در روسیه - اسپوتنیک ایران
سه واکسن کرونای دیگر آماده ثبت در روسیه

روحانی تصریح کرد: با توجه گستردگی موج دوم شیوع بیماری کووید 19، وزارت بهداشت، باید تمهیدات لازم برای جلوگیری از خستگی و فرسودگی کادر درمانی کشور را فراهم کرده و در صورت لزوم نسبت به آموزش سریع‌تر نیروهای جدید و جایگزینی آنان ، اقدامات لازم را انجام دهد.

رئیس جمهور ایران همچنین در واکنش به ابراز نگرانی‌ها در خصوص موج جدید سفرهای تابستانی، بیان داشت: کسانی که در تعطیلات اخیر به سفر رفته‌اند، نباید اجازه دهند، عدم رعایت پروتکل‌ها از سوی ایشان، باعث اوج گیری مجدد شیوع کووید 19 شده و بر زحمات شبانه‌روزی و طاقت‌فرسای کادر درمانی در مقابله با موج دوم شیوع کرونا تاثیر منفی بگذارد.

روحانی افزود: کسانی که به سفر رفته‌اند باید با رعایت دقیق دستورالعمل‌های بهداشتی، فاصله‌گذاری اجتماعی و پرهیز از حضور در اماکن شلوغ، مانع از وارد شدن آسیب به موفقیتی شوند که در مهار موج دوم بیماری کرونا حاصل شده است.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала