درخواست احساسی رئیس جمهور آرژانتین از مسی

© Sputnik / Vladimir Pesnya /  مراجعه به بانک تصاویر درخواست احساسی رئیس جمهور آرژانتین از مسی
درخواست احساسی رئیس جمهور آرژانتین از مسی - اسپوتنیک ایران
اشتراک
آلبرتو فرناندز از لیونل مسی خواست تا در آرژانتین به دوران ورزشی خود پایان دهد.

به گزارش اسپوتنیک، آلبرتو فرناندز، رئیس جمهور آرژانتین از لیونل مسی، ستاره آرژانتینی باشگاه بارسلونا خواست تا در باشگاه فوتبال نیولز اولد بویز به دوران ورزشی خود پایان دهد.

خداحافظی مسی با بارسلونا  - اسپوتنیک ایران
خداحافظی مسی با بارسلونا

مارکا به نقل از کانال تلویزیونی "C5N" می‌نویسد و از زبان رئیس جمهور آرژانتین نوشت: تو در قلب همه ما هستی و ما هرگز این ریسک را نمی‌کنیم که بازی کردن تو در سرزمین خود را نبینیم. ما را خوشحال کن و به فوتبال خود در نیولز اولد بویز پایان بده. این باشگاه توست.

روز سه شنبه رسانه‌ها خبر دادند که مسی به بارسلونا اعلام کرده است که می خواهد قرارداد خود را فسخ کند. براساس گزارش‌ها، این مهاجم ۳۳ ساله همچنین از تمایل خود برای انتقال به منچسترسیتی انگلیس خبر داده است. مسی از حضور در محل باشگاه بارسلونا در روز یکشنبه برای دادن تست کرونا سر باز زد. علاوه بر منچستر سیتی، پاری سن ژرمن و یوونتوس نیز خواهان به خدمت گرفتن ستاره آرژانتینی بارسلونا هستند.

باشگاه فوتبال نیولز اولد بویز در سال ۱۹۰۳ میلادی تأسیس شده است و سابقه ۶ قهرمانی در لیگ برتر فوتبال آرژانتین را دارد.لیونل مسی و گابریل باتیستوتا زندگی فوتبالیشان را از این باشگاه آغاز کرده اند.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала