خودکشی دردسر ساز دختر و پسری جوان در هتل معروف تهران +عکس، دیدئو

اشتراک
دختر و پسر عاشق پیشه ای در هتل اسپیناس پالاس تهران خودکشی کردند که سبب تعجب کاربران شده است!

به گزارش اسپوتنیک، به تازگی خبرهایی از خودکشی دختر و پسر جوانی در شبکه های اجتماعی منتشر شده است که در هتل اسپیناس پالاس تهران به زندگی خود پایان دادند.

View this post on Instagram

A post shared by @tarane.news on

گفته شده است که که دختر ۲۶ ساله روز دوشنبه از شهرستان به تهران آمده بود و در یکی از اتاق‌های این هتل مستقر شد. در روز سه شنبه یعنی روز بعد پسر ۲۹ ساله به صورت پنهانی وارد اتاق شده است و ابتدا با شلیک گلوله به دختر جوان او را کشته و بعد هم خودش را تسلیم مرگ کرده است.

View this post on Instagram

A post shared by meysam.sh60 (@aqamolk) on

این دو قبل از مرگ خود با نوشتن نامه ایی از عشق فراوان نسبت به همدیگر صحبت کرده بودند و عنوان کردند که به خاطر این عشق دست به چنین اقدامی زده‌اند.

برای بسیاری از کاربران این سئوال پیش آمده است که چرا آنها خود را کشتند چرا از فرط عشق زیاد افراد به زندگی بیشتر علاقمند می شوند و تمام تلاششان را می کنند تا به یکدیگر برسند. به نظر این دسته از کاربران این اقدام انان اصلا منطقی نیست و یک جای کار می لنگد. به گفته انها، عشق واقعی موهبتی از سمت خداست و سبب تعالی افراد می شود نه سبب تنرل و خودکشی. عده ای دیگر از کاربران عنوان کردند که ممکن است پسر که بصورت پنهانی وارد اتاق دختر شده است، او را کشته و بعد نامه را خود نوشته است و خودکشی در کار نبوده است. به گفته بسیاری از کاربران، آنها فقط برای هتل مشکل بزرگی ایجاد کردند و این حرکت آنان توجیه منطقی ندارد.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала