حکم پدر رومینا که دخترش را به قتل رسانده بود صادر شد

CC BY 2.0 / Maarten Van Damme / Murder's weapon on the tableحکم پدر رومینا که دخترش را به قتل رسانده بود صادر شد
حکم پدر رومینا که دخترش را به قتل رسانده بود صادر شد - اسپوتنیک ایران
اشتراک
رعنا دشتی، مادر رومینا اشرفی، دختر 13ساله تالشی که خردادماه امسال به دست پدرش به قتل رسید، از حکم همسرش خبر داد.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از ایلنا، رعنا دشتی، مادر رومینا اشرفی، دختر 13ساله تالشی که خردادماه امسال به دست پدرش به قتل رسید، از محکوم شدن همسرش به 9 سال حبس خبر داد.

وی گفت رای دادگاه برای همسرم تنها 9 سال و برای بهمن خاوری ( پسری که رومینا با او فرار کرده بود) دوسال حبس اعلام شده است و این رأی دادگاه «ترس و وحشت به جان من و خانواده‌ام انداخته است».

رومینا اشرفی روز اول خرداد سال جاری پس از آن‌ که پلیس او را بعد از پنج روز فراری بودن از خانه همراه با مردی جوان به خانه‌اش برگرداند، توسط پدرش با داس و در خواب کشته شد.

ناگفته های قتل رومینا از زبان خاله اش+ویدیو - اسپوتنیک ایران
ناگفته های قتل رومینا از زبان خاله اش+ویدیو

ابراهیم رئیسی، رئیس قوه قضائیه، در واکنش به ماجرای قتل رومینا اشرفی گفته بود «برخوردی عبرت‌آموز» خواهد شد.

مادر رومینا در ادامه و با تاکید بر اینکه خواهان تجدید نظر خواهی دراین پرونده و قصاص همسرش است، اضافه کرد: دیگر نمی‌خواهم شوهرم به روستا بازگردد.

خانم دشتی گفته بعد از 15 سال زندگی مشترک، هیچ علاقه و امیدی به ادامه زندگی با همسرش که این بلا را سر آنها آورده، ندارد و نگران جان تنها پسر و خانواده‌اش است.

مادر رومینا مدعی شد: در همین مدت کوتاه بارها خانواده همسرم، من و فرزند خردسالم را تهدید کرده اند و با وجود آن که صلاحیت لازم را ندارند؛ قصد گرفتن کودک خردسالم را دارند.

او معتقد است: اگر همسرش قصاص نشود، باید زندانی یا تبعید شود، چرا که در غیر این صورت هیچ امنیتی برای او و اطرافیانش قابل تصور نیست.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала