واقعیت‌های تلخ کرونایی که می‌توانند تجربه نشوند! +ویدئو، عکس

© Photo / Unsplash/Fusion Medical Animationکرونا همچنان در کمین ایرانیان
کرونا همچنان در کمین ایرانیان - اسپوتنیک ایران
اشتراک
گزارشی توسط خبرگزاری صدا و سیمای ایران تهیه شده است که حقیقت تلخی که بیماران کرونایی با آن روبرو بودند را به تصویر کشیده است.

به گزارش اسپوتنیک، با شیوع گسترده کرونا در کشور ایران همچون سایر کشورها روزانه به تعداد مبتلایان و جان‌باختگان این ویروس افزوده می‌شود و افراد فراوانی این بیماری را تجربه می‌کنند که در موارد بسیار نه تنها بهبودی حاصل نمی‌شود بلکه فرد را به کام مرگ می‌کشاند. گزارش‌های بسیاری توسط گزارشگران صدا و سیما برای هوشیاری و آگاهی مردم، همه روزه از تلویزیون ایران پخش می‌شود تا یادآور شود با عمل به توصیه‌های ایمنی و رعایت بهداشت فردی و اجتماعی از ابتلا به این بیماری پیشگیری شود؛ اما همچنان هستند مردمانی که حقیقت حضور کرونا را نمی‌پذیرند و به مراقبت از خود و احترام به حقوق دیگران تمایلی نشان نمی‌دهند.

View this post on Instagram

A post shared by Rouydad24 (@rouydad24.ir) on

گزارشی از یک بیمار مبتلا به کرونا تهیه شده است که به علت بیماری زمینه‌ای و سیستم ایمنی ضعیف، بینایی یکی از چشمان خود را از دست داده و از وضعیتی که در آن قرار گرفته است سخت آزرده می‌باشد. نمونه‌های فراوانی از مبتلایان به کرونا در رسانه‌های اجتماعی و فضای مجازی منتشر می‌شود تا با اتحاد همگان با این موضوع به صورت سطحی برخورد نشود.

View this post on Instagram

A post shared by @ask_doctors_ on

کاربران معتقدند با وجود آمار بالای فوت‌شدگان کرونا، اما متاسفانه این بیماری جدی گرفته نمی‌شود و مردم با حضور در تجمعات، مهمانی، عروسی و عزا و همین‌طور مسافرت‌ها و عدم تمایل به استفاده از ماسک، بر شدت شیوع این ویروس می‌افزایند. بسیاری از کاربران بر این باورند که اگر مردم به طور جدی برای یک ماه پروتکل‌های بهداشتی را رعایت کنند سرعت انتشار ویروس کرونا کاهش می‌یابد و تعداد مبتلایان نیز کمتر خواهد شد و به تدریج این ویروس ریشه‌کن می‌شود؛ اما برخی از کاربران معتقدند این ویروس به زودی رخت بر‌نمی‌بندد و باید با رعایت نکات بهداشتی به زندگی عادی خود برگردیم.

View this post on Instagram

A post shared by صفحه اصلی خبرگزاری صدا و سیما (@farsiribnews.ir) on

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала