نخستین واکنش بانوی بازیگر ایرانی به شایعه جدایی خود از همسرش +ویدئو

© Fotolia / Andrey Popovطلاق زوجین و قلب های شکسته.
طلاق زوجین و قلب های شکسته. - اسپوتنیک ایران
اشتراک
ریحانه پارسا بصورت غیر مستقیم بر شایعه جدایی از همسرش صحه گذاشت!

به گزارش اسپوتنیک، مدتی است که ریحانه پارسا و مهدی کوشکی، بازیگران ایرانی که به دلیل اختلاف سنی 17 ساله، ازدواج پر از حاشیه ای را در دوران کرونا تجربه کردند، عکس های یکدیگر را از صفحات خود در شبکه های اجتماعی پاک کردند و از اینجا شایعه جدایی آنان شکل گرفت.

View this post on Instagram

زندگی در جریان است🦋 روزگار خوش ❤️

A post shared by ریحانه پارسا (@reyhaneparsaj) on

کاربران بسیاری معتقد بودند که این اتفاق هم یکی دیگر از حاشیه هایی است که این دو برای بیشتر دیده شدن استفاده کردند و جدایی در کار نیست اما ریحانه پارسا با انتشار ویدئویی تمام معادله آنان را در هم ریخت و بر شایعه جدایی خود صحه گذاشت.
او در این ویدئو ضمن تشکر از همه کاربران، دوستان و آشنایانی که نگران او بوده و با دایرکت و تماس های خود جویای اوضاع و احوال او بودند، عنوان کرد که حال او خیلی خوب است و امیدوار است که آقای مهدی کوشکی هر کجا که باشد حالش خوب و سلامت باشند.
View this post on Instagram

A post shared by حواشی هنرمندان (@hashiyeh) on

البته پیش از این نیز ریحانه پارسا با انتشار پستی دیگر که از درد صحبت می کرد نیز بطور غیر مستقیم از اتفاقی سخن می گفت که کاربران شبکه های اجتماعی نیز این پست را دلیلی بر جدایی او دانستند.
او در این پست نوشت که درد که شروع به رقص میکند درمان سازش کوک میشود؛
‏عاشقانه درد به ساز درمان میرقصد...
‏در این سرور و سرود که خدا تدارک دیده تا می توانی از میهمانی خدا لذت ببر؛
‏انگونه بخند که انگار از پایان این شب اگاهی...
‏صبح به همراه کودکش،خورشید سرانجام میرسند و تو را دعوت به فردا می کنند؛
View this post on Instagram

A post shared by ریحانه پارسا (@reyhaneparsaj) on

بسیاری از کاربران معتقدند که او با این ویدئو، بصورت علنی از جدایی و طلاق خود از مهدی کوشکی خبر داده است. به گفته بسیاری از کاربران این زوج به تازگی ازدواج کرده اند و طلاق آنان ناباورانه است. به گفته آنها اگر جدایی آنان صحت داشته باشد رکورد تازه ای در سینما و تلویزیون ثبت کردند چرا که هنوز از ازدواج آنان 6 ماه هم نگذشته است.  بعضی از کاربران نیز این حرکت را سناریو تازه ای برای داشتن داستانی نو و جذب فالور پنداشتند و طلاق آنان را باور نکردند. عده ای از کاربران نیز عنوان کردند که ازدواج آنان از اول یک اشتباه بزرگ بوده است.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала