پلیس آمریکا یک مرد سیاه پوست را جلوی سه فرزندش به گلوله بست+ویدیو

© Photo / YouTube/ SUPERSTAR SPORTS VIDEOSپلیس آمریکا یک مرد سیاه پوست را جلوی سه فرزندش به گلوله بست و کشت+ویدیو
پلیس آمریکا یک مرد سیاه پوست را جلوی سه فرزندش به گلوله بست و کشت+ویدیو - اسپوتنیک ایران
اشتراک
پلیس سفیدپوست ویسکانسین آمریکا با هفت گلوله پدر سیاه پوست غیر مسلح را در ماشین مورد هدف قرار داد در حالی که سه فرزند وی از پشت ماشین تماشا می کردند.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از دیلی میل، پلیس سفیدپوست ویسکانسین آمریکا با هفت گلوله پدر سیاه پوست غیر مسلح را در ماشین مورد هدف قرار داد در حالی که سه فرزند وی از پشت ماشین تماشا می کردند. مردم به رفتار خشونت آمیز و استفاده بیش از حد از نیروی پلیس معترض هستند.

براساس بیانیه فرمانداری ویسکانسین، فرد مجروح جاکوب بلیک نام دارد که به دنبال تیراندازی نیروهای پلیس از شرایط حیاتی خوبی برخوردار نیست. 

به گفته مقامات محلی، با آغاز تحقیقات در مورد دلایل این حادثه دو افسر پلیس از کار خود برکنار شده‌اند. 

وکیل سیاهپوست آمریکایی بعد از این حادثه خشونت بار نیروهای پلیس گفت: موکل من در برابر سه فرزند خود مورد شلیک افسران پلیس قرار گرفت. 

بن کرامپ وکیل بلیک که هم اکنون نماینده حقوقی خانواده وی است، با انتشار ویدئویی در صفحات اجتماعی نحوه تیراندازی نیروهای پلیس به بلیک را منتشر کرد. 

با انتشار این ویدئو موجی از اعتراض در منطقه حادثه بوجود آمد و با شدت گرفتن اعتراضات مقامات محلی مجبور به اعلام منع آمد و شد در منطقه شدند. 

Посмотреть эту публикацию в Instagram

Публикация от On Our Way👑 (@onourwayrecords)

ادامه رفتارهای خشونت آمیز پلیس آمریکا علیه سیاهپوستان در حالی ادامه دارد که تنها دو ماه از قتل جورج فلوید دیگر سیاهپوست آمریکایی توسط پلیس می‌گذرد. 

با گذشت دو ماه از قتل جورج فلوید هنوز هم برخی از ایالت‌های آمریکا از جمله اورگان و شهر پورتلند شاهد تداوم اعتراضات خیابانی است. 

 

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала