واکنش کرملین به دست داشتن در مسمومیت سیاستمدار منتقد روس

© Sputnik / Alexey Kudenko /  مراجعه به بانک تصاویر الكسی ناوالنی از مخالفین دولت روسیه
الكسی ناوالنی از مخالفین دولت روسیه - اسپوتنیک ایران
اشتراک
در کرملین تاییدیه مسمومیت سیاست مدار منتقد روسی الکسی ناوالنی را نادرست و سروصدای توخالی خواندند که نباید آنرا جدی گرفت.

به گزارش اسپوتنیک، کلینیک شاریت در برلین اطلاع داد که ناوالنی مسموم شده اند، اما نوع ماده سمی دقیقا مشخص نیست و آزمایشات بیشتری نیاز است. پزشکان کلینیک آلمانی او را با داروی آتروپین درمان می کنند. در جریان گفتگوی دیمیتری پسکوف سخنگوی دولت روسیه با خبرنگاران از وی خواستند که در خصوص بیانیه طرفداران ناوالنی مبنی بر اینکه کرملین و شخص ولادیمیر پوتین مسئولیت مسمومیت این سیاستمدار منتقد را بپذیرد، اظهار نظر نماید.

پسکوف گفت: « ما نمی توانیم به اتهامات شما با جدیت برخورد کنیم. این اتهاماتی که ممکن نیست به هیچ وجه حقیقت داشته باشد و به احتمال زیاد یک سرو صدای توخالیست. بنابراین قصد نداریم با جدیت با آن برخورد کنیم.»

پسکو افزود : «در کرملین نمی دانند که چرا پزشکان آلمانی در خصوص اعلام مسمومیت الکسی ناوالنی عجله دارند.» وی ادامه داد: « ما نمی دانیم که بر چه پایه و اساسی همکاران آلمانی اینقدر عجله دارند که از کلمه «مسمومیت» استفاده کنند. شما می دانید که این جزء اولین گزینه هایی بود که توسط پزشکان ما بررسی شد و یک بار دیگر تکرار می کنم که ماده سمی فعلا مشخص نشده است.»

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала