افزایش ۱۵ درصدی دریافتی مستمری بگیران از محل دریافت یارانه

© Photo / IRNAافزایش ۱۵ درصدی دریافتی مستمری بگیران از محل دریافت یارانه
افزایش ۱۵ درصدی دریافتی مستمری بگیران از محل دریافت یارانه - اسپوتنیک ایران
اشتراک
برای خانواده‌های تک نفره محل دریافتی‌شان از محل هدفمندی به ۱۲۵ هزار تومان افزایش یافت.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از «مهر»، وحید قبادی دانا رییس سازمان بهزیستی روز 24 ماه اوت (دوشنبه) اعلام نمود که با مساعدت سازمان برنامه و بودجه و هدفمندی یارانه‌ها در هفته دولت مبلغ مستمری پرداختی برای مددجویان سازمان بهزیستی از محل هدفمندی یارانه افزایش یافت و پرداختی آنها برای ماه مرداد ۱۵ درصد رشد داشته که روی کارت بانکی آنها شارژ شد.

صدور بیش از 300 میلیون کارت بانکی در ایران - اسپوتنیک ایران
صدور بیش از 300 میلیون کارت بانکی در ایران

وی ادامه داد:« بر این اساس افزایشی که محل هدفمندی یارانه‌ها برای مددجویان تحت حمایت بهزیستی داشته است، برای خانواده‌های تک نفره محل دریافتی‌شان از محل هدفمندی به ۱۲۵ هزار تومان، برای خانواده‌های دو نفره به ۲۴۸ هزار تومان، برای خانواده‌های سه نفره به ۳۳۲ هزار تومان، برای خانواده‌های ۴ نفره به ۴۴۲ هزار تومان و برای خانواده‌های ۵ نفره به ۴۷۹ هزار تومان افزایش پیدا کرد و این مبلغ برای ماه مرداد روی کارت بانکی مددجویان بهزیستی مستمری بگیران شارژ شد.

با این افزایش ۱۵ درصدی و افزایشی که از محل اعتبارات سازمان بهزیستی هم به صورت ماهانه اختصاص پیدا می‌کند حداقل عدد مستمری برای خانواده یک نفره ۱۸۸,۵۰۰ تومان و برای خانواده‌های ۵ نفره ۵۹۹ هزار تومان خواهد بود.

امیدواریم با تخصیص منابع توسط سازمان برنامه و بودجه مابه‌التفاوت افزایش یافته دریافتی مستمری بگیران از محل یارانه که شامل ۱۵ درصد افزایش شده برای ماه‌های فروردین تا تیر نیز محاسبه و پرداخت شود. از این پس نیز مبالغ افزایش یافته در کارت مستمری بگیران شارژ می‌شود».

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала