تصمیم سرمربی بارسلونا درباره سوارز

© AP Photo / Andre Pennerتصمیم سرمربی بارسلونا درباره سوارز
تصمیم سرمربی بارسلونا درباره سوارز - اسپوتنیک ایران
اشتراک
چندی پیش در خبرها آمده بود که لوییس سوارز، مهاجم اروگوئه ای در لیست سیاه تیم کاتالانی قرار گرفته است.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از آس، لوییس سوارز، مهاجم اروگوئه ای چند روز پیش در مصاحبه با ال پاییس اعلام کرد منتظر تماس یک نفر از باشگاه بارسلونا است تا درباره آینده‌اش اطلاع رسانی کنند چون در خبرها آمده بود که در لیست سیاه تیم کاتالانی قرار گرفته است.

پس از رونالدو و مسی اینبار بدل سوارز در خیابان های تهران +عکس - اسپوتنیک ایران
پس از رونالدو و مسی اینبار بدل سوارز در خیابان های تهران +عکس

رونالد کومان (سرمربی بارسلونا) کسی بود که به مهاجم اروگوئه ای اطلاع داد نمی خواهد با او همکاری کند و باشگاه باید به دنبال یک تیم جدید برایش باشد.‌

سوارز اولین گاو مقدسی است که بارسا را ترک می‌کند. باید یادآوری کرد قرارداد این بازیکن سی‌ام ژوئن 2021 به پایان می رسد. جدایی مهاجم اروگوئه ای از لحاظ اقتصادی به نفع باشگاه کاتالانی خواهد بود چون سومین دستمزد بالا به این بازیکن اختصاص دارد. او 24 میلیون در هر فصل می‌گیرد. 

خداحافظی سوارز ضربه خیلی سختی برای مسی خواهد بود. از زمانی که این مهاجم به بارسلونا پیوست (2014) سایه جدانشدنی ستاره آرژانتینی بوده است.‌ رابطه خوب آن‌ها تنها در زمین بازی دیده نمی‌شود و بیرون از آن هم دوستان صمیمی هستند. 

سوارز با افتخار باشگاه را ترک می‌کند. او سومین گلزن تاریخ باشگاه با 198 گل در 238 بازی محسوب می‌شود. مهاجم اروگوئه ای همچنین 109 پاس گل داد. 

اکنون باید دید مقصد بعدی سوارز کجاست. انتخاب اول این بازیکن می‌تواند لیگ MLS و بازی با پیراهن اینتر میامی باشد. این در حالی است که از آژاکس تیم سابق خود پیشنهاد داشته است.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала