ایران: انفجار در تاسیسات نطنز، پروژه خرابکارانه بود

CC BY 4.0 / Tasnim News Agency / ایران: انفجار در تاسیسات نطنز، پروژه خرابکارانه بود
ایران: انفجار در تاسیسات نطنز، پروژه خرابکارانه بود - اسپوتنیک ایران
اشتراک
سخنگوی سازمان انرژی اتمی ایران انفجار اخیر در تاسیسات نطنز را پروژه‌ای خرابکارانه توصیف کرد.

به گزارش اسپوتنیک، بهروز کمالوندی، سخنگوی سازمان انرژی اتمی جمهوری اسلامی ایران در مصاحبه با کانال تلویزیونی العالم، انفجار اخیر در تاسیسات نطنز را پروژه‌ای خرابکارانه توصیف کرد و اظهار داشت: بررسی‌های امنیتی خرابکارانه بودن این اقدام را تایید می کند و آنچه مسلم است اینکه در نطنز انفجار رخداده است اما در این که این انفجار چگونه صورت گرفته و با چه موادی انجام شده و جزئیات آن چیست؟ را مسئولین امنیتی در وقت مناسب اعلام خواهند کرد.

در حادثه نطنز احتمال حمله پهپادی و موشکی منتفی است - اسپوتنیک ایران
در حادثه نطنز احتمال حمله پهپادی و موشکی منتفی است

سخنگوی سازمان انرژی اتمی ایران با اشاره به سفر مدیرکل آژانس بین المللی انرژی اتمی به کشورش در خصوص دو مکانی که این آژانس خواستار دسترسی به آنهاست، بیان داشت: یکی از این دو مکان در اطراف شهرضا در اصفهان و دیگری در نزدیکی تهران قرار دارد.

کمالوندی تصریح کرد: از ابتدا ایران با دسترسی به اماکن هسته ای خود مخالف نبوده است اما معتقد است سوالات آژانس بایستی مبتنی بر مبانی، مدارک و دلایل جدی باشد.

یادآور می‌شود که پنج‌شنبه ۱۲ تیر ۱۳۹۹ بهروز کمالوندی اعلام کرده بود: "بامداد روز پنج شنبه به‌دنبال وقوع حادثه‌ای که چگونگی آن در دست بررسی است یکی از سوله‌های (سوله سازه‌ای فلزی با سقف شیب‌دار است) در دست احداث در محوطه باز سایت نطنز دچار آسیب شد."

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала