منطق عجیب کارشناس تلویزیون در مورد فمینیست ها در برنامه زنده +ویدئو

© AFP 2023 / Mike Clarke۱۸۰ میلیون دلار جایزه ی ازدواج با دختر یک میلیونر
۱۸۰ میلیون دلار جایزه ی ازدواج با دختر یک میلیونر - اسپوتنیک ایران
اشتراک
بخشی از اظهارات مهمان برنامه «اورست» شبکه سوم سیما درباره دلایل ازدواج نکردن دختران، به شدت در فضای مجازی خبرساز شد.

به گزارش اسپوتنیک، به تازگی بخش کوتاهی از صحبت و نظرات شخصی مهمان برنامه تلویزیونی «اورست» که از شبکه سوم سیما پخش می‌شود در صفحات اجتماعی منتشر شده است و با انتقادات فراوان کاربران همراه شده است. این مهمان جوان که از آمریکا به ایران بازگشته در رابطه با ازدواج چنین عنوان می‌کند که فمنیست‌ها چون زشت و بی‌ریخت هستند، با ازدواج مخالفت می‌کنند! او معتقد است که در آمریکا همه دختران تمایل به ازدواج دارند و حتی فمینیست ها هم از این قاعده مستثنی نیستند مگر اینکه زشت باشند و کسی نخواهد که با آنان بماند.

View this post on Instagram

A post shared by صفحه رسمی وب‌سایت برترین‌ها (@bartarinha_news) on

اما کاربران بسیاری به این اتفاق واکنش نشان می‌دهند و با تعجب از آن با عنوان سنجش انسان بر مبنای زیبایی یاد می‌کنند. کاربران معتقدند نباید اجازه داد هر شخصی این چنین نظرات شخصی خود را در رسانه‌ی ملی عنوان کند و موجب ناراحتی بسیاری از مردم و کاربران شود. برخی از این کاربران بر این باورند هدف صف‌آرایی در برابر سبک زندگی متفاوت زنان و دختران ایران می‌باشد که جوان فرهنگ رفته را شاهد و آمریکا را الگو می‌گیرند‌.

جمعی دیگر از کاربران عنوان می‌کنند این جوان ‌‎بر اساس تجربیات شخصی خود و بی‌توجهی دختران به او به این نتایج رسیده است و معتقدند ازدواج یک مسئله شخصی‌ست که پسران و دختران حتی به شرط داشتن شرایط ازدواج و با توجه به مفهوم و لزوم ازدواج، برای این موضوع تصمیم می‌گیرند.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала