یک رزمناو روسی قدرتمندترین رزمناو جهان شناخته شد

© Sputnik / Oleg LastochkinТяжёлый атомный ракетный крейсер "Адмирал Нахимов" на базе Северного флота РФ
Тяжёлый атомный ракетный крейсер Адмирал Нахимов на базе Северного флота РФ - اسپوتنیک ایران
اشتراک
رزمناو سنگین موشک انداز روسی "دریاسالار نخیموف" پس از مدرنیزه شدن قدرتمندترین کشتی جنگی سطحی جهان خواهد شد.

به گزارش اسپوتنیک، مجله فوربس ضمن بیان این مطلب خاطرنشان می شود که این رزمناو از نظر اندازه با کشتی های جنگی آمریکایی از نوع "آیووا" قابل مقایسه  می باشد اما از لحاظ مشخصات و تسلیحات حتی از آنها برتر است.

در مقاله منتشره در این نشریه  آمده است: " رزمناو موشک انداز روسی "دریاسالار نخیموف" با تسلیحات و حسگرهای جدید خود ، احتمالاً قدرتمندترین کشتی جنگی سطحی جهان خواهد شد."

پرتاب موشک از رزمناو پتر کبیر روسیه + ویدئو - اسپوتنیک ایران
پرتاب موشک از رزمناو پتر کبیر روسیه + ویدئو

در این مقاله همچنین گفته می ششئد "دریاسالار نخیموف" به موشک های مافوق صوت P-700  "گرانیت"معروف به "قاتل ناوهای هواپیما" و همچنین سامانه های دفاع هوایی اس 300 و موشکهای K33 9 "اوسا" مجهز شده اند.

نویسنده مقاله این زرادخانه "دریاسالار نخیموف" را "باورنکردنی" خوانده است.

در ماه ژوئیه ، کارشناسان ابراز اطمینان کردند که "دریاسالار نخیموف" ، پس از مدرنیزه شدن ، تبدیل به یک "قلعه شناور: می شود که قادر است جلوی ناوگان ناتو را بگبرد.

رزمناو موشک انداز "دریاسالار نخیموف" در سال 2022 پس از مدرنیزه شدن به نیروی دریایی روسیه تحویل داده می شود. دریاسالار نخیموف یکی از اولین کشتی هایی خواهد بود که موشک های هایپرسونیک "زیرکن" را دریافت می کند. این موشک ها  قادرند 9 بار سریعتر از سرعت صدا پرواز کرده و  در حین پرواز به مانوردهی  و مسیر حرکت خود را تغییر دهند.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала