واکنش امارات به انتقاد فلسطینان از توافق با اسرائیل

© AFP 2023 / JACK GUEZواکنش امارات به انتقاد فلسطینان از توافق با اسرائیل
واکنش امارات به انتقاد فلسطینان از توافق با اسرائیل - اسپوتنیک ایران
اشتراک
معاون وزير امور خارجه در امور فرهنگى امارات متحده عربى به انتقاد فلسطینان از این کشور توافق با اسرائیل پاسخ داد.

به گزارش اسپوتنیک، عمر سيف غباش معاون وزير امور خارجه در امور فرهنگى امارات متحده عربى گفت: امارات متحده عربی از انتقاد فلسطینیان برای تصمیم خود در عادی سازی روابط با اسرائیل غافلگیر نشده است. بین امارات و تشکیلات خودگردان فلسطین اختلافات مذهبی و موارد دیگری وجود دارد.

امارت: همکاری با اسرائیل منافع اقتصادی و فرهنگی به همراه خواهد داشت - اسپوتنیک ایران
امارت: همکاری با اسرائیل منافع اقتصادی و فرهنگی به همراه خواهد داشت

وی اظهار داشت: ما از اظهارات حماس به تعجب نکردیم. و صادقانه بگویم، ما از انتقاد محمود عباس شگفت زده نیستیم. من فکر می کنم شما می دانید كه قبلاً با سازمان فلسطین اختلاف نظر داشتیم: دین ، ​​حكومت و سوء استفاده از بودجه. بنابراین جای تعجب ندارد که آنها چنین چیزی را بگویند.

معاون وزير امور خارجه در امور فرهنگى امارات متحده عربى همچنین با بیان اینکه استراتژی اصلی امارات در روابط با اسرائیل "برقراری ارتباط و تعامل" است، افزود: این امر می تواند به برقراری صلح واقعی بین اعراب و اسرائیلی ها و همچنین فلسطینیان کمک کند.

شایان دکر است که اسرائیل و امارات متحده عربی برای عادی سازی روابط به طور کامل توافق کردند. در بیانیه سه جانبه مشترک با ایالات متحده در این رابطه گفته می‌شود كه اسرائیل با توجه به توافق با امارات، تصمیم خود برای تمدید حاکمیت بر قلمرو کرانه باختری را موقتاً به تعویق می اندازد.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала