جشن بزرگ در اولین کانون شیوع کرونا در چین + عکس و ویدئو

© REUTERS / Tingshu Wangجشن بزرگ در اولین کانون شیوع کرونا در چین + عکس و ویدئو
جشن  بزرگ در اولین کانون شیوع کرونا در چین + عکس و ویدئو  - اسپوتنیک ایران
اشتراک
رسانه دولتی چینی "گلوبال تایمز" حضور مردم در یک مهمانی چند هزارنفری در شهر ووهان را توجیه کرده و نوشت علت عصبانیت خارجیان از آن حسادت است.

به گزارش اسپوتنیک، منظور جشنی است که در یکی از استخرهای بزرگ این شهر برگزار شد و با توجه به عکس ها و ویدئو های منتشر شده ، چندین هزار نفر در آن شرکت کردند. میهمانان بسیار نزدیک کنار هم ایستاده بودند و  هیچ نشانه ای از رعایت فاصله در بین حاضران دیده نمی شد.

نشریه چینی  عصبانیت رسانه های استرالیا و بریتانیا و خوانندگان آنها را توصیف کرده و می نویسد آنها عصبانی هستند که در  شهر ووهان اولین کانون ویروس کشنده SARS-CoV-2 (عامل بیماری کووید 19) جشن گرفته می شود در حالی که سایر نقاط جهان از این بیماری همه گیر  رنج می برند.

این رسانه چینی در جواب به رسانه‌های خارجی، نظریات کاربران چینی را بازتاب داده است. این کاربران می‌نویسند هنگامی که شهروندان  ووهان در طول ۷۶ روز در شدیدترین قرنطینه قرار داشتند،‌ در غرب این وضعیت را محکوم می‌کردند و حالا که در نتیجه  اقدامات انجام شده ، وضع  مساعد شده، نیز چینی ها را محکوم می‌کنند یعنی موضوع اصلی "دوست نداشتن هر پدیده چینی" است.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала