هشدار متخصصان ژاپني به احتمال شيوع موج سوم کرونا

© AFP 2023 / Carl de Souza هشدار متخصصان ژاپني به احتمال شيوع موج سوم کرونا
 هشدار متخصصان ژاپني به احتمال شيوع موج سوم کرونا  - اسپوتنیک ایران
اشتراک
متخصصان بیماریهای مسری در ژاپن نسبت به موج سوم کوويد 19 هشدار می دهند.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از کانال تلویزیونی NHK ،کازوهیرو تاتتا رئیس انجمن علمی بیماریهای مسری در ژاپن ، که کنوانسیون آن از روز چهارشنبه در توکیو آغاز شد ، معتقد است که ژاپن اکنون در میان موج دوم بیماری همه گیر ویروس  کرونا قرار دارد.

موارد ابتلا به کرونا در چین و کره جنوبی افزایش یافت - اسپوتنیک ایران
موارد ابتلا به کرونا در چین و کره جنوبی افزایش یافت

در این گزارش امدهاست: "ما اکنون در وسط موج دوم قرار داریم. مهم است که از نزدیک بر روند گسترش بیشتر اوضاع نظارت کنیم. به نظر می رسد که توکیو پيک کرونا را پشت سر می گذارند ، اما لازم به نظارت است که آیا رشد جدیدی رخ خواهد داد یا نه، احتمالاً موج سوم و چهارم نیز خواهد امد. اگر چنین شود ما مجبور خواهیم شد که تحت شرایط این ویروس به زندگی عادت کنیم. " گفت.

روز گذشته ، 17 اوت ، گزارش شد که جهش D614G در فیلیپین پیدا شده است. به گفته پزشکان، این جهش در ماه ژوئن ظاهر شد، در همین زمان اثری از آن در مالزی یافت شد. برخی شواهد نشان می دهد که این نوع ویروس باید باعث بیماری شدیدتری می شود.

تعداد کل مبتلایان به کرونا ویروس در جهان تا صبح 18 اوت بیش از 21.8 میلیون نفر بود. این بیماری همهگیری 188 کشور را درگیر کرده است. در کل دوره بیماری همه گیر کرونا، 773 هزار و 152 مورد فوت شده است ، 13.8 میلیون نفر بهبود یافته اند.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала