اسرائیل فعالیتهای ایران در سوریه را تهدیدی برای امنیت خود می داند

© Sputnik / Vladimir Astapkovich"انقلاب در جنگ الکترونیک": ساخت سامانه اسرائیلی با استفاده از پرتوهای هدفمند انرژی + عکس
انقلاب در جنگ الکترونیک: ساخت سامانه اسرائیلی با استفاده از پرتوهای هدفمند انرژی + عکس  - اسپوتنیک ایران
اشتراک
یاکوف لیونه، کاردار موقت سفارت اسرائیل در فدراسیون روسیه اعلام کرد تل آویو از فعالیت های ایران در سوریه نگران است و این مسائل را با روسیه مورد بحث قرار می دهد.

به گزارش اسپوتنیک، یاکوف لیونه  گفت: "آنچه ایران در سوریه تلاش می کند انجام دهد ، یک چالش بسیار جدی برای امنیت کشور اسرائیل است. ما همه اقدامات لازم را برای جلوگیری از تحقق یافتن چنین تهدیدی انجام خواهیم داد."

وی خاطرنشان کرد: اخیراً "تلاش های ایران و توطئه های این کشور برای احیای مجدد حضور خود در امتداد مرز با اسرائیل ، از جمله در حوالی ارتفاعات جولان ، آشکار است."

 نخست وزیر اسرائیل  - اسپوتنیک ایران
مخالفت اسرائیل با تحکیم استقرار ایران در سوریه

وی گفت: "ما همچنین فعالیت رژیم ایران را در حمایت از گروه های طرفدار خود و حزب الله مشاهده می کنیم. در ماه گذشته ، متأسفانه حداقل دو بار تلاش برای عبور از مرز دولتی اسرائیل و انجام حملات تروریستی علیه شهروندان اسرائیلی انجام شد. ما همچنین می بینیم که ایرانیان از طریق سوریه به گروه حزب الله لبنان اسلحه می رسانند. منظور رساندن موشک های نقطه زن و با دقت بالا صحبت است که این یک خطر جدی است و ما بارها با آن ابراز مخالفت کرده ایم. "

کاردار موقت سفارت اسرائیل در فدراسیون روسیه خاطرنشان کرد: این مباحث بین اسرائیل و روسیه در سطح بالایی مورد بحث قرار می گیرد. لیونه گفت: "این همچنین اخیراً در گفتگویی بین سرگئی شویگو و بنی گانتز وزیران دفاع روسیه و اسرائیل مورد بحث قرار گرفته است. اینها رویدادهایی هستند كه ما به آنها توجه زیادی نشان داده و در  رابطه با آنها بطور متناسب عمل می كنیم."

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала