ثبت واکسن کووید-۱۹ ممکن است در هر زمان به حالت تعلیق درآید

© Photo / Press service of the Ministry of Health of the Russian Federationثبت واکسن کووید-۱۹ ممکن است در هر زمان به حالت تعلیق درآید
ثبت واکسن کووید-۱۹ ممکن است در هر زمان به حالت تعلیق درآید - اسپوتنیک ایران
اشتراک
به گفته معاون مدیر مرکز تحقیقات گامالیا سازنده واکسن کرونا، در صورت مشاهده واکنش های جانبی، ثبت واکسن در هر زمان قابل تعلیق است.

به گزارش اسپوتنیک، دنیس لاگونف معاون مدیر مرکز تحقیقات گامالیا، اظهار داشت: گردش غیرقانونی واکسن ویروس کرونا در روسیه به شدت کنترل می شود، در صورت مشاهده واکنش های جانبی، ثبت واکسن در هر زمان قابل تعلیق است.

Производство вакцины от COVID-19 на фармацевтическом заводе Биннофарм - اسپوتنیک ایران
گزارش و تحلیل
مصاحبه اختصاصی اسپوتنیک با معاون مرکز گامالیا در بخش علمی در مورد واکسن "اسپوتنیک V" - بخش دوم

لاگونف افزود: گردش عرضه واکسن تحت کنترل دقیق انجام خواهد شد و این ثبت موقت می تواند در هر زمان به حالت تعلیق درآید.

وزارت بهداشت روسیه پیشتر نخستین واکسن در جهان را برای پیشگیری از کووید-۱۹، که توسط مرکز تحقیقات ملی اپیدمیولوژی و میکروبیولوژی گامالیا با همکاری صندوق سرمایه گذاری مستقیم روسیه تهیه شده بود، به ثبت رسانده است. این واکسن ضد کرونای روسی "اسپوتنیک V" نام گرفت.

میخائیل موراشکو رئیس وزارت بهداشت روسیه، اعلام کرد، که واکسن "مشروط" ثبت شده است، این به معنای انجام تحقیقات پس از ثبت است.

روز یکشنبه، الکساندر گینتسبورگ، مدیر مرکز گامالیا، اذعان کرد، که مطالعات پس از ثبت در مورد واکسن ویروس کرونا پیش بینی شده است که در طی 7 تا 10 روز آغاز شود، چند ده هزار نفر از مردم در تحقیقات شرکت خواهند کرد.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала