مژگان شجریان برای خسروی آواز ایران می خواند +ویدئو

CC BY 4.0 / IRNA / استاد محمد رضا شجریان
استاد محمد رضا شجریان - اسپوتنیک ایران
اشتراک
آوازخوانی مژگان شجریان و واکنش کاربران شبکه های اجتماعی!

به گزارش اسپوتنیک، مژگان شجریان، دختر محمدرضا شجریان، طراح گرافیک، نقاش، خواننده و نوازنده سه‌تار است. به بهانه ناخوشی و مریض احوالی پدر آواز ایران، کاربران شبکه های اجتماعی ویدئویی نسبتا قدیمی را از آوازخوانی مژگان شجریان در شبکه های اجتماعی منتشر کردند.

View this post on Instagram

A post shared by chakaame (@chakaame) on

گفته شده است که نام این آهنگ مسافر است که مژگان شجریان به همراه کوارتت شهرزاد در وصف پدر خوانده و برای سالروز تولد او در مهرماه 1398، به او هدیه کرده است.
View this post on Instagram

A post shared by gam_music (@gam_music) on

مژگان شجریان سال هاست که سه تار می زند. محمدرضا شجریان در سال ۱۳۸۷ یک گروه موسیقی بنیان نهاد و آن را به افتخار جلیل شهناز (نوازندهٔ نامی تار)، گروه شهناز نامید. محمدرضا شجریان به همراه دخترش مژگان شجریان با این گروه فعالیت داشتند. 
بسیاری از کاربران برای استاد آواز ایران آرزوی سلامتی کردند و امیدوارند که او هر چه زودتر بهبود یابد. بعضی از کاربران معتقدند که دختر شجریان، زیبا و با وقار می خواند و صدای او را دوست دارند. در مقابل عده ای دیگر از کاربران معتقدند که تکنیک صدای او خوب است اما بسیار فالش می خواند. به گفته این دسته از کاربران، بهتر است تا مژگان شجریان به جای خوانندگی سه تار بزند و در نوازندگی موفق تر است.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала