مصاحبه جنجالی با بانوی بازیگر ایرانی و درد دل های دردناک او +ویدئو، عکس

© Photo / Pixabayاشک چشم
اشک چشم - اسپوتنیک ایران
اشتراک
ساناز طاری که به تازگی کشف حجاب کرده بود، از پشت پرده‌های این حرکت خود سخن گفت!

به گزارش اسپوتنیک، ساناز طاری بانوی جوان بازیگر ایرانی است که در سریال های پدر، شمعدونی و نیز در فیلم سینمایی گشت ارشاد 2 ایفای نقش کرده است.
او در مصاحبه ای که با شبکه تی وی پلاس داشته است حقایق تلخی را با گریه بازگو کرده که او را به شدت به هم ریخته است.

ساناز طاری در این مصاحبه مدعی شده است فردی که تهیه کننده و کارگردان یکی از پروژه های کاری او بود به وی پیشنهاد غیر اخلاقی داده است. او در این باره عنوان کرد که همیشه در برابر این موضوع ساکت مانده، چون نمی خواست پدرش موضوع را بفهمد و آزردهخاطر شود اما روزی با خود تصمیم گرفت که حقایق را فاش کند.

بازیگر سریال پدر عنوان کرده است که روز آخر بستن قرارداد کاری وقتی برگه قرارداد را دستش دادند، کارگردان و تهیه کننده فیلم، علنا خواست او را خفت کند و به گفته او از خدا شاکرم که توانستم در آن لحظه پیشنهاد شیطانی تهیه کننده و کارگردان ، قدرتی پیدا کنم که از آنجا فرار کنم اما کیف خود را در محل جا گذاشتم و آن شخص مدام به من توهین و ناسزا می گفت.

View this post on Instagram

A post shared by Honarmandan (@honarmandan_mashhor) on

او دلیل رسانه ای نکردن این قضیه را همسر باردار آن کارگردان و پدر خود عنوان کرده که نخواسته زندگی او را برهم زند و پدرش را اذیت کند. 
این بازیگر در این مصاحبه عنوان کرده است که دلیل کشف حجاب  و منتشر کردن عکس بدن حجابش، همین داستان بوده است و برای همیشه از دنیای بازیگری خداحافظی کرده است.
بسیاری از کاربران معتقدند که رفتار خودخواهانه و اشتباه بعضی از مردهای هوس باز در محیط کار سبب می شود تا شخصی این چنین از رویای خود فاصله بگیرد و داستان زندگیش عوض شود. این دسته از کاربران با ساناز طاری همدردی کرده و عنوان کردند که اشک های او دل آنان را به درد آورده است.
View this post on Instagram

A post shared by SANAZ TARI | ساناز طاری (@sanaz.tari) on

عده ای دیگر از کاربران عنوان کردند که صحبت های این بازیگر شبیه صحبت های صدف طاهریان می باشد و این ترفندی برای محبوبیت و پیدا کردن طرفداران بیشتر است. در پاسخ به این دسته از کاربران، کاربران دیگری عنوان کردند که افراد بازیگر با بازی کردن با آبروی خود به دنبال جلب توجه نمی روند و این احتمال بسیار کم است. برای بعضی از کاربران نیز این سئوال پیش آمده است که چرا شخصی که به او پیشنهاد غیر اخلاقی داده می شود کشف حجاب کرده و عکس نیمه برهنه خود را در شبکه های اجتماعی منتشر می کند. این دسته از کاربران، ارتباط این دو اتفاق را متوجه نمی شوند و کار این بازیگر را منطقی نمی دانند. بعضی از کاربران نیز با گداشتن خود در جایگاه ساناز طاری عنوان کردند که حتما نام این شخص را بازگو می کردند تا با این نگاه کثیف دیگر نتواند در دنیای هنر که مقدس است، به فعالیت خود ادامه دهد. به گفته این دسته از کاربران، روان این بانو بشدت به هم یخته است و باید تحت درمان روانکاوی قرار بگیرد.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала