محصولی غیرمعمول برای مبارزه با سرطان

© Photo / Pixabay / Tesatool0محصولی غیرمعمول برای مبارزه با سرطان
محصولی غیرمعمول برای مبارزه با سرطان - اسپوتنیک ایران
اشتراک
مصرف نارنگی تزیینی می‌تواند منجر به کند شدن رشد تومورها در بدن انسان شود.

به گزارش اسپوتنیک، روزنامه صباح در گزارشی نوشت که کومکت که به "نارنگی تزیینی" و "پرتقال طلایی" نیز معروف است، یک کشف غیرمنتظره در بین مرکبات محسوب می‌شود که می‌تواند رشد تومورها را کند کرده، از دستگاه گوارش حمایت نموده و به تقویت استخوان‌ها کمک کند.

با این مواد غذایی از سرطان محافظت کنید  - اسپوتنیک ایران
بدن خود را در مقابل سرطان مقاوم کنید

نویسنده این مقاله خاطرنشان می‌کند که این محصول باعث تقویت دفاعی بدن می شود و در درجه اول برای افرادی که اغلب از سرماخوردگی فصلی و آنفولانزا رنج می‌برند لازم است. علاوه بر این، میوه‌های این گیاه به عملکرد دستگاه گوارش کمک می‌کنند و به مبارزه با بی اشتهایی، حالت تهوع و سوء هاضمه کمک می‌کنند.

مهمترین کارکرد کومکت‌ها در کاهش سرعت رشد سرطان است. مقدار زیاد فلاونوئید موجود در این محصول باعث می شود بدن در برابر مواد سرطان زا که باعث افزایش تومورها می‌شوند، مقاوم تر شود.

از جمله موارد دیگر اینست که کومکت‌ها به دلیل داشتن کلسیم زیاد از چین و چروک و لکه‌های ایجاد شده بر اثر بالا رفتن سن جلوگیری کرده و به تقویت استخوان‌ها کمک می‌کنند. خاطر نشان شده است که "پرتقال طلایی" به دلیل ویتامین A برای سلامتی چشم مفید است و حتی ممکن است از بروز آب مروارید جلوگیری کند.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала