رونمایی از طرح جدید نسل دوم خودروی ایرانی سمند +عکس

© Photo / IRNAخودرو ایرانی سمند
خودرو ایرانی سمند - اسپوتنیک ایران
اشتراک
طرح سمند جدید و نظرات کاربران شبکه‌های اجتماعی!

به گزارش اسپوتنیک، نسل دوم سمند با طحی از خودروی مفهومی توسط شرکت «جتکو» طراحی شده و به عنوان الگوی برگزیده انتخاب شده است. گفته شده است که از میان سه الگوی پیشنهادی برای سمند جدید، طرح جتکو با موافقت مواجه شده بود با تغییرات تجاری سازی، این خودروی مفهومی به عنوان نسل دوم سمند معرفی شده است.

View this post on Instagram

A post shared by قیمت روز خودرو (@gheymatrozkhodro) on

همچنین پروژه سمند و یا سدان جدید ایران خودرو به گونه ای تعریف شده تا بدنه و ساختار جدیدی بر روی پلتفرم PF1 ارائه شود. برای همین می توان توقع داشت که ایران خودرو در سال های ۱۴۰۰ یا ۱۴۰۱، خودرویی مدرن تر از K132 را به بازار معرفی کند و بالاخره نسل فعلی سمند را از رده تولید خارج نماید.
سدان جدید ایران خودرو یا سمند جدید، خودرویی فست بک و با طراحی به روزتر از محصولات قبلی این شرکت است. البته که برخی کارشناسان طراحی صنعتی، خطوط طراحی نمونه مفهومی این خودرو را بسیار شرقی و کره ای می دانند و معتقد هستند که باید نسخه نهایی این محصول، با خطوط طراحی متناسب با زمان عرضه معرفی شود.
View this post on Instagram

A post shared by CarPage Iran کارپیج ایران (@carpage_iran) on

گفته شده است که جزو برنامه های ایران خودرو این است تا در ماه های آتی محصولات جدیدی چون K132 را به بازار معرفی کند.
به گفته بسیاری از کاربران این خودرو، خودروی زیبایی است ولی فقط بدنه آن زیباست و آپشن های داخلی آن احتمالا نمی تواند راضی کننده باشد. به گفته این دسته از کاربران، فقط مشکل شکل ظاهری ماشین نیست بلکه موتورداخل خیلی ضعیف است و سیستم تعلیق و ترمز نیز باید قوی شود.
به گفته بسیاری از کاربران، قیمت این خودرو احتمالا بسیار بالاست و قطعا زیر 500 میلیون نخواهد بود. عده ای از کاربران نیز این خودرو را شبیه خودروی النترا یا سوناتا یافتند.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала