در چین شهری برای زندگی در اپیدمی ساخته می شود

© Sputnik / Iliya Pitalev /  مراجعه به بانک تصاویر در چین شهری برای زندگی در اپیدمی ساخته می شود
در چین شهری برای زندگی در اپیدمی ساخته می شود - اسپوتنیک ایران
اشتراک
شیون نان در ۱۰۰ کیلومتری پکن ساخته خواهد شد. این طرح با یک طرح سنتی اروپایی، ساختمانهای بلند مرتفع چینی و چشم انداز کشاورزی ترکیب خواهد شد.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از آرچ دیلی، در چین شهری از آینده ساخته می شود که با در نظر گرفتن تمام ویژگی های زندگی در میان یک بیماری همه گیر ایجاد می شود. طراحی توسط معماران گوآل لارت انجام خواهد شد.

چین، آمریکا را به انتشار ویروس سیاسی متهم کرد - اسپوتنیک ایران
چین، آمریکا را به انتشار "ویروس سیاسی" متهم کرد

شیون نان در ۱۰۰ کیلومتری پکن ساخته خواهد شد. این طرح با یک طرح سنتی اروپایی، ساختمانهای بلند مرتفع چینی و چشم انداز کشاورزی ترکیب خواهد شد. سازندگان گفتند: ما دیگر نمی توانیم شهرها و ساختمانها را طراحی کنیم و طوری وانمود کنیم که هیچ چیز رخ نداده است.

گلخانه ها بر روی پشت بام های کلیه خانه ها قرار می گیرند، جایی که آنها غذاهای مورد نیاز را پرورش می دهند و در همان زمان از پنل های خورشیدی انرژی دریافت می کنند. در طبقات اول، فضاهای کارگاهی مجهز خواهد شد، چاپگرهای سه بعدی نصب می شوند و بازیافت زباله ها ساماندهی می شود. هر ساختمان قبل از استفاده از آب، باران را جمع آوری و تصفیه می کند.

این سازندگان و طراحان گفتند: ما این پروژه را در دوره وضعیت قرنطینه، زمانی که کل تیم ما از خانه کار می کردند، توسعه دادیم و تصمیم گرفتیم همه جنبه هایی را که می تواند زندگی ما را در قرنطینه بهتر کند، در آن بگنجانیم.

ساختمانها با استفاده از فن آوری های طراحی از سازه های چوبی ساخته می شوند. این شهر دارای ساختمان های مسکونی، دفاتر، استخرهای شنا، مغازه ها، بازارهای مواد غذایی، مهد کودک، اداره، ایستگاه آتش نشانی و سایر امکانات خواهد بود. هر بخش از شیون نان تا حد امکان کاربردی خواهد بود.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала