ترامپ در انتظار امضای توافقنامه صلح امارات و اسرائیل

© Sputnik / Stringer /  مراجعه به بانک تصاویر ترامپ در انتظار امضای توافقنامه صلح امارات و اسرائیل
ترامپ در انتظار امضای توافقنامه صلح امارات و اسرائیل - اسپوتنیک ایران
اشتراک
رئیس جمهور ایالات متحده آمریکا بر این باور است، که فلسطینی ها "در نهایت" به برنامه صلحی که ایالات متحده روی آن کار می کنند، خواهند پیوست.

به گزارش اسپوتنیک، دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا، در كنفرانس مطبوعاتی روز پنجشنبه خود اعلام كرد: من بر این باورم، که امضای توافق نامه بین امارات متحده عربی و اسرائیل برای عادی سازی کامل روابط دو جانبه طی سه هفته در واشنگتن انجام می شود.

ترامپ: اسرائیل الحاق کرانه باختری را به تعویق انداخت - اسپوتنیک ایران
ترامپ: اسرائیل الحاق کرانه باختری را به تعویق انداخت

ترامپ از بنیامین نتانیاهو نخست وزیر اسرائیل و محمد بن زید آل نهیان ولیعهد ابوظبی ابراز قدردانی کرد. رئیس جمهور آمریكا گفت: من انتظار دارم كه خیلی زود آنها را در واشنگتن برای امضای توافق نامه ببینم، احتمالاً این كار را ظرف سه هفته آینده انجام خواهیم داد.

ترامپ گفت: ما با سایر کشورها اتفاقات جالب زیادی داریم که اتفاق می افتد، این امر همچنین در مورد توافق های مربوط به صلح صدق می کند. اخبار مهم بسیاری در هفته های آینده وجود خواهد داشت.

رهبر آمریکا خاطر نشان ساخت: من فکر می کنم فلسطینی ها واقعاً می خواهند در کاری که ما انجام می دهیم شرکت کنند. من معتقدم كه در نهایت صلح بین اسرائیل و فلسطینی ها برقرار خواهد شد. من معتقدم كه این اتفاق خواهد افتاد.

رئیس جمهور آمریكا تصریح کرد: من فكر می كنم وقتی این كشورهای بزرگ، تأثیرگذار و ثروتمند قدم بردارند، فلسطینی ها آنها را دنبال می كنند.

یادآوری می کنیم، که ترامپ روز پنجشنبه در صفحه توییتری خود نوشت: اسرائیل و امارات متحده عربی به توافق درباره عادی سازی کامل روابط دو جانبه رسیده اند. همین موضوع از بیانیه مشترک دو کشور به دست می آید.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала