پیشنهاد پوتین برای برگزاری نشست آنلاین اعضا شورای امنیت با حضور ایران و آلمان

© Sputnik / Alexei Druzhinin /  مراجعه به بانک تصاویر پیشنهاد پوتین برای برگزاری نشست آنلاین اعضا شورای امنیت با حضور ایران و آلمان
پیشنهاد پوتین برای برگزاری نشست آنلاین اعضا شورای امنیت با حضور ایران و آلمان - اسپوتنیک ایران
اشتراک
رئیس جمهور روسیه پیشنهاد برگزاری یک نشست آنلاین میان سران کشورهای شورای امنیت سازمان ملل با حضور ایران و آلمان در آینده نزدیک را مطرح نمود.

به گزارش اسپوتنیک، ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور روسیه پیشنهاد کرد تا در آینده نزدیک یک نشست آنلاین میان سران کشورهای شورای امنیت سازمان ملل با حضور ایران و آلمان برای بحث در مورد مسئله ایران و جلوگیری از وخیم تر شدن اوضاع برگزار شود.

پوتین: خلیج فارس نباید محلی برای شانتاژ و دیکته کردن باشد - اسپوتنیک ایران
پوتین: خلیج فارس نباید محلی برای شانتاژ و دیکته کردن باشد

در بیانیه منتشر شده در وب سایت رسمی رئیس جمهور روسیه آمده است: هدف - مشخص کردن و تشریح گام ها و اقدامات در راستای جلوگیری از تقابل و وخیم شدن اوضاع در شورای امنیت سازمان ملل. حمایت جمعی از اجرای بی وقفه قطعنامه 2231 شورای امنیت سازمان ملل که پایه حقوقی بین المللی برای تحقق برجام بود، بسیار مهم است.

پوتین تاکید کرد که بحث در مورد مسئله ایران در شورای امنیت سازمان ملل رو به تنش است. اوضاع وخیم تر می شود. اتهامات بی اساس علیه ایران زده می شود. پیش نویس‌های قطعنامه ها با هدف از بین بردن تصمیمات پیشین شورای امنیت انجام می شود.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала