سی ان ان: پنتاگون کارگروهی برای مطالعه بشقاب پرنده ها تشکیل می دهد

© Fotolia / Fergregoryسی ان ان: پنتاگون کارگروهی برای مطالعه بشقاب پرنده ها تشکیل می دهد
سی ان ان: پنتاگون کارگروهی برای مطالعه بشقاب پرنده ها تشکیل می دهد - اسپوتنیک ایران
اشتراک
منابعی در ارتش: وزارت دفاع آمریكا تصمیم به تشکیل كارگروهی برای تحقیق در مورد پرواز اشیای پرنده ناشناس با خلبانان نیروی هوایی گرفته است.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از سی ان ان، دیوید نورکویست معاون وزیر دفاع آمریکا، نظارت بر کارگروهی را که انتظار می رود طی روزهای آینده به طور رسمی ارائه شود، بر عهده خواهد گرفت.

وعده ترامپ: در مورد افشای اسناد سری درباره بشقاب پرنده ها فکر خواهم کرد - اسپوتنیک ایران
وعده ترامپ: در مورد افشای اسناد سری درباره بشقاب پرنده ها فکر خواهم کرد

سی ان ان یادآوری می کند که در ماه ژوئیه، نگرانی از پرواز اشیاء ناشناس در کنگره ایالات متحده ابراز شد، همچنین در کنگره رد نکردند که این اشیاء ممکن است منشاء زمینی داشته باشند و وسیله ای برای جاسوسی از سمت "مخالفان بالقوه" باشد.

با گذشت سالها پس از جنگ جهانی دوم، ایالات متحده چندین بار گروه هایی از سطوح مختلف را برای مطالعه بشقاب پرنده ها تشکیل داده است.

در اواخر آوریل، پنتاگون فیلم هایی را در وب سایت خود منتشر کرد که نشان دهنده "پدیده های ناشناس" بود.

به گفته پنتاگون، یکی از سه فیلم غیرقابل طبقه بندی نیروی دریایی ایالات متحده در نوامبر ۲۰۰۴ و دو مورد دیگر در ژانویه ۲۰۱۵ فیلمبرداری شد.

همه آنها در سال ۲۰۰۷ و ۲۰۱۷ بدون تحریم پنتاگون در اینترنت منتشر شدند، صحت ویدئوها نیز توسط نیروی دریایی آمریکا به رسمیت شناخته شد.

بعداً، ارتش گزارش های متعددی منتشر کرد که در آن خلبانان در مورد برخوردهای بشقاب پرنده از ۲۷ ژوئن ۲۰۱۳ تا ۱۳ فوریه ۲۰۱۹ صحبت می کنند.

در ماه ژوئن، دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریكا اعلام كرد، كه چیزهای جالبی در مورد سقوط بشقاب پرنده ادعا شده در نیومكزیک در سال ۱۹۴۷ می داند و رد نکرد كه می تواند اطلاعات مربوط به این حادثه را فاش كند.

در منابع مختلف، این بحث محبوبیت زیادی پیدا کرد که جسمی سقوط کرده در نزدیکی شهر روزول یک فضاپیمای فرازمینی بود و خلبان آن بیگانه بوده، که دولت آمریکا آن را دستگیر و اطلاعات آن را طبقه بندی کرده است.

با توجه به موضع رسمی نیروی هوایی ایالات متحده، شیء پیدا شده در روزول یک بالن بود که به عنوان بخشی از یک برنامه مخفی استفاده می شد.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала