حشد الشعبی عناصر داعش در جنوب سامرا را خنثی کرد

© Sputnik / Andrey Steninحشد الشعبی عناصر داعش در جنوب سامرا را خنثی کرد
حشد الشعبی عناصر داعش در جنوب سامرا را خنثی کرد - اسپوتنیک ایران
اشتراک
واحدی از نیروهای حشد الشعبی نیمه شب گذشته طی یک عملیات کمینِ موفق، با شلیک توپخانه ای تجمعی از عناصر داعش را در جنوب شهر سامرا در هم شکست.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از خبرگزاری فارس، فرماندهی عملیات حشد الشعبی در شهر مقدس سامراء اعلام کرد که مواضع گروهی از بقایای عناصر تروریستی داعش را در منطقه "البومحاسن" در جنوب شهر سامرا در هم کوبید.

مقابله با حملات داعش به مناطق مختلف عراق  - اسپوتنیک ایران
حشدالشعبی ۶۰ کیلومتر از اراضی نزدیک مرز ایران را پاکسازی کرد

در بیانیه این واحد نظامی آمده است: تیپ ۳۱۵ حشد الشعبی به تازگی بر اساس اطلاعاتی محرمانه از وجود عناصر تروریستی داعش در منطقه البومحاسن در جنوب شهر سامرا مطلع شد.

بر اساس بیانیه مذکور، واحدی از نیروهای این تیپ پس از رصد تحرکات جمعی از عناصر تروریستی، کمین محکمی برای آنها نصب کرده و با شلیک توپخانه‌ و بکارگیری دیگر سلاح‌های سبک و متوسط، ضربه‌های دقیقی به صفوف آنها وارد کردند که منجر به کشته و زخمی شدن عده‌ای از آنها و پا به فرار گذاشتن برخی دیگرشان شد.  

به گزارش پایگاه خبری بغداد الیوم، فرماندهی عملیات حشد الشعبی در سامرا از سوم ماه می گذشته، درباره تلاش‌های گاه و بی‌گاه داعش برای رسیدن به اماکن زیارتی در این شهر واقع در استان صلاح‌الدین هشدار داده بود و از نیروهای تحت فرمان خود خواسته بود تا برای دفاع از حرم امامین عسکریین، در آماده باش کامل به سر برند.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала