شناسایی ۵.۰۵۷ مبتلا به ویروس کرونا در روسیه

© Sputnik / Anton Denisov /  مراجعه به بانک تصاویر شناسایی ۵.۰۵۷ مبتلا به ویروس کرونا در روسیه
شناسایی ۵.۰۵۷ مبتلا به ویروس کرونا در روسیه - اسپوتنیک ایران
اشتراک
بر اساس گزارش ستاد عملیاتی مبارزه با شیوع عفونت ویروس کرونا در روسیه، تعداد کل افراد آلوده در این کشور به رقم ۹۰۷.۷۵۸ نفر رسید.

به گزارش اسپوتنیک، ستاد عملیاتی مبارزه با شیوع عفونت ویروس کرونا در روسیه، روز پنجشنبه به خبرنگاران اعلام کرد: تعداد موارد عفونت ویروس کرونا که به طور روزانه در روسیه مشاهده می شود به ۵.۰۵۷ نفر رسیده است، با این حساب تعداد کل افراد آلوده به کووید-۱۹ به رقم ۹۰۷.۷۵۸ نفر می رسد.

مقامات مسکو تاثیر انتقال پلاسما به بیماران کووید-۱۹ را ارزیابی کردند - اسپوتنیک ایران
مقامات مسکو تاثیر انتقال پلاسما به بیماران کووید-۱۹ را ارزیابی کردند

طبق اعلام این ستاد، رشد روزانه این شاخص برای روز دوازدهم از ۰.۶ درصد تجاوز نمی کند.

کمترین میزان رشد روزانه در ناحیه خودگردان چوکوتکا به میزان ۰,۰ درصد، ناحیه خودگردان ننتسکی ۰,۰ درصد، در استان اسمولنسک ۰.۲ درصد، استان مسکو ۰.۲ درصد، اوستیای شمالی ۰.۲ درصد، جمهوری چچن ۰.۲ درصد، مسکو ۰.۳ درصد، جمهوری کاباردینو-بالکاریا ۰.۳ درصد، جمهوری قره چای چرکس ۰.۳ درصد، در استان های ولادیمیر و لیپتسکی نیز هر کدام به میزان ۰.۳ درصد رشد ثبت شده است.

به طور خاص، ۶۹۲ مورد جدید از عفونت در مسکو، ۱۶۲ مورد در استان سِوِردْلوفسک، ۱۶۰ مورد در سنت پترزبورگ، ۱۴۸ مورد در استان مسکو و ۱۳۰ مورد در در استان نیژنی نووگوراد مشاهده شد.

در حال حاضر، ۱۷۵.۹۷۸ نفر در حال ادامه درمان عفونت ویروس کرونا در کشور هستند.

تعداد بیماران درمان شده در روسیه که به عنوان مبتلا به ویروس کرونا تشخیص داده شده بودند، به روزانه ۶.۰۹۸ مورد افزایش یافته است که طبق گفته ستاد عملیاتی مبارزه با کرونا، در مجموع ۷۱۶.۳۹۶ نفر بهبود یافتند که این رقم ۷۸.۹ درصد از کل افراد آلوده به کووید-۱۹ در فدراسیون روسیه را تشکیل می دهد.

به طور خاص، روزانه ۷۸۷ بیمار در مسکو، ۲۵۶ نفر در جمهوری باشقیرستان، ۲۴۲ نفر در استان نیژنی نووگوراد، ۱۸۹ نفر در استان اُمسک، ۱۸۲ نفر در استان ایرکوتسک مرخص شدند.

تعداد کشته شدگان ناشی از ویروس کرونا در روسیه ۱۲۴ نفر در روز در مقابل ۱۲۹ روز قبل ثبت شده است، درمجموع ۱۵.۳۸۴ بیمار درگذشتند. نسبت مرگ و میرها ۱.۶۹ درصد از كل افراد آلوده در فدراسیون روسیه است.

در طول روز، ۱۵ کشته در سنت پترزبورگ، ۱۱ نفر در مسکو، ۷ مورد در هر یک از استان های آرخانگلسک، سِوِردْلوفسک و ایرکوتسک به ثبت رسیده است.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала