پاسخ وزارت امور خارجه روسيه به اتهامات انگلیس مبني بر دخالت مسکو

© AFP 2023 / Fabrice Coffriniپاسخ وزارت امور خارجه روسيه به اتهامات انگلیس مبني بر دخالت مسکو
پاسخ وزارت امور خارجه روسيه به اتهامات انگلیس مبني بر دخالت مسکو  - اسپوتنیک ایران
اشتراک
بر اساس اطلاعات کمیته اطلاعاتی پارلمان انگلیس، روسیه به تلاش برای تضعیف نظم جهانی از طریق مشارکت در سازمان های بین المللی متهم شده است.

به گزارش اسپوتنیک، سرگی بلایف مدیر دپارتمان اروپایی وزارت امور خارجه روسیه تاکيد کرد که اتهامات لندن علیه مسکو یک پیشینه اطلاعات منفی ایجاد می کند که تأثیر مخربی در گفتگو بین کشورها و توسعه روابط دو جانبه ميان دو کشور دارد.

افشای جاسوسی انگلیس از ارتش روسیه در سوریه - اسپوتنیک ایران
افشای جاسوسی انگلیس از ارتش روسیه در سوریه

در اواخر ماه ژوئیه ، کمیته اطلاعاتی پارلمان انگلیس گزارشی در مورد دخالت روسیه در سیاست انگلیس منتشر کرد که در ان روسیه را به تلاش برای تضعیف نظم جهانی از طریق مشارکت در سازمان های بین المللی متهم کرده است.

پیش از آن ، مرکز ملی امنیت سایبری انگلستان گفته بود که در حال همکاری با ایالات متحده و کانادا برای شناسایی حملات هکرها بر شرکتهای دارویی و دانشمندان در چندین کشور است. طبق اعلام این مرکز ، هکرهای مرتبط با فدراسیون روسیه سعی در سرقت داده های مربوط به توسعه واکسن ضد  کرونا در سه کشور دخالت داشتند.

در اين بيانيه امده است: "به طور کلی ، داستان های فوق می تواند به عنوان تکرار بسیار سطحی از اتهامات بی اساس شناخته شده علیه روسیه باشد که چندین سال در غرب شنیده می شود. هیچ مدرک و واقعیت خاصی درباره "مداخله" روسيه ارائه نمی شود".

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала