شمار قربانیان کرونا در ایران به ۱۹ هزار نفر رسید

CC BY 4.0 / IRNA / شمار قربانیان کرونا در ایران به ۱۹ هزار نفر رسید
شمار قربانیان کرونا در ایران به ۱۹ هزار نفر رسید - اسپوتنیک ایران
اشتراک
سخنگوی وزارت بهداشت اظهار داشت: با شناسایی ۲۵۱۰ بیمار جدید کووید۱۹- در ایران طی ۲۴ ساعت گذشته، شمار مبتلایان کرونا در کشور به بیش از ۳۳۳ هزار نفر رسید.

به گزارش اسپوتنیک، روز چهارشنبه، دکتر سیما سادات لاری سخنگوی وزارت بهداشت ایران، اعلام کرد: از دیروز تا امروز ۲۲ مرداد ۱۳۹۹ و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، دو هزار و ۵۱۰ بیمار جدید مبتلا به کووید-۱۹ در کشور شناسایی شد که یک هزار و ۸۹ نفر از آنها بستری شدند. مجموع بیماران کووید-۱۹ در کشور به ۳۳۳ هزار و ۶۹۹ نفر رسید.

رکورد 60 هزار مبتلا به کووید 19 در طی یک روز در هند  - اسپوتنیک ایران
رکورد 60 هزار مبتلا به کووید 19 در طی یک روز در هند

لاری گفت: متاسفانه در طول ۲۴ ساعت گذشته، ۱۸۸ بیمار کووید-۱۹ جان خود را از دست دادند و مجموع جان باختگان این بیماری به ۱۸ هزار و ۹۸۸ نفر رسید.

وی ادامه داد: خوشبختانه تا کنون ۲۹۰ هزار و ۲۴۴ نفر از بیماران، بهبود یافته و یا از بیمارستانها ترخیص شده اند.

لاری گفت: ۳۹۴۰ نفر از بیماران مبتلا به کووید-۱۹ در وضعیت شدید این بیماری تحت مراقبت قرار دارند.

به گفته وی، تا کنون دو میلیون و ۷۶۳ هزار و ۲۲۵ آزمایش تشخیص کووید-۱۹ در کشور انجام شده است.

سخنگوی وزارت بهداشت ایران در توضیح استان‌های در وضعیت قرمز کرونا گفت: استان‌های مازندران، تهران، قم، گلستان، خراسان شمالی، اردبیل، اصفهان، البرز، خراسان رضوی، کرمان، سمنان، آذربایجان شرقی، مرکزی، یزد و گیلان در وضعیت قرمز قرار دارند.

لاری همچنین درباره استان‌های در وضعیت هشدار اذعان داشت: استان‌های فارس، ایلام، لرستان، هرمزگان، زنجان، قزوین، آذربایجان غربی، بوشهر، همدان، چهارمحال و بختیاری و کهگیلویه و بویر احمد هم در وضعیت هشدار قرار دارند.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала