ایران گمانه زنی ها درباره دخالتش در انتخابات آمریكا را مضحک خواند

CC BY 4.0 / Tasnim News Agency / ایران گمانه زنی ها درباره دخالتش در انتخابات آمریكا را مضحک خواند
 ایران گمانه زنی ها درباره دخالتش در انتخابات آمریكا را مضحک خواند - اسپوتنیک ایران
اشتراک
موسوی: ایران به افراد، جنبش ها یا احزاب در ایالات متحده توجه نمی کند بلکه به اقدامات آنها در قبال جمهوری اسلامی توجه می کند. 

به گزارش اسپوتنیک، عباس موسوی، سخنگوی رسمی وزارت امور خارجه ایران روز دوشنبه گفت: اظهاراتی مبنی بر تلاش های تهران برای تأثیرگذاری در نتایج انتخابات ریاست جمهوری در ایالات متحده بی اساس است.
موسوی در پاسخ به سوال خبرنگاران درباره اتهاماتی مبنی بر تلاش ایران برای تأثیرگذاری بر نتایج انتخابات آمریکا گفت: این یکی از خنده دارترین اتهامات آمریکایی ها است.

سخنگوی رسمی وزارت امور خارجه ایران ادامه داد: ایران پیگیر افراد و جناح ها و احزاب در آمریکا نیست ما به رفتار و منش و نوع تعامل آنها با خودمان توجه داریم. دولت‌های مختلف با رویکرد مختلف در 40 سال گشته را آزمودیم و تقریبا همه در آن مردود شدند. بنابراین برای ایران فرقی ندارد چه فردی و چه حزبی روی کار باشد. نه دخالت می کنیم و نه برایمان مهم است اما اگر آن‌ها احساس دارند که ایران دخالت دارد نشان می‌دهد ایران قدرت بزرگی است و عظمت ایران موجب می شود سیاست های آنها در قبال ایران شکست بخورند و بازتاب این شکست را در امور داخلی خود ببینند.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала